مشاور رییس جمهور در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی پیام:

پیام ظرفیت تبدیل شدن به منطقه آزاد را دارد

مشاور رییس جمهوری و دبير شوراي عالي مناطق آزاد وویژه اقتصادی كشور با اشاره به اقدامات صورت گرفته به خصوص طي سه سال گذشته در منطقه ويژه اقتصادي پيام اعلام کرد: با توجه به اقدامات مثبت و رو به جلوی صورت گرفته در این منطقه، پیام امروز قابلیت تبدیل شدن به منطقه آزاد را دارد.

به گزارش فرینا، حمیدرضا مومنی در بازدیدی از منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام افزود: بخش زيادي از فعاليت ها در اين منطقه از بالقوه به بالفعل تبديل شده اند و گام های مثبت و بسیار خوبی در آن برداشته و نهایی شده است.
مومنی ضمن تشكر از فعاليت هاي صورت گرفته به همت مديريت منطقه افزود: با به ثمر رسيدن اين مزيت ها موجب شده تا پيام ظرفيت تبديل شدن به منطقه آزاد را داشته باشد.
وی اضافه كرد: استقرار 270 واحد توليدي و صنعتي، اشتغال بيش از هشت هزار و 800 نفر و مزيت هايي از جمله نزديكي به پايتخت اين امكان را براي پيام ايجاد كه آن را تبديل به يك منطقه منحصر به فرد كرده است.

گفتنی است؛ «حمیدرضا مومنی» دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و هیات همراه، دوشنبه (12 مردادماه) با حضور در منطقه ویژه اقتصادی فرودگاه پیام ضمن بازدید از واحدهای تولیدی مستقر در منطقه و ترمینال فرودگاه مسافری پیام، با فعالان اقتصادی در این منطقه ویژه اقتصادی نیز دیدار و گفتگو کرد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :