بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از مدیریت ها و ادارات زیرمجموعه

  • يکشنبه 24 مرداد 1400 - 10:52
  • قشم
  • 0 دیدگاه
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با هدف بررسی شیوه خدمت رسانی، تکریم ارباب رجوع و همچنین بررسی وضعیت کارکنان و مراجعان صبح امروز از مدیریت های سازمانی و سایر ادارات مستقر در جزیره بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، علی درویش پور در این برنامه از مدیریت های حقوقی و امور قراردادها، املاک و مستغلات، ثبت شرکت ها، امور هنگام، تشریفات، بازرسی و پاسخگویی به شکایات و همچنین دبیرخانه سازمان منطقه آزاد قشم بازدید کرد.
بازدید از مجموعه تعزیرات حکومتی و همچنین دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه بخش دیگری از برنامه بازدیدهای مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با هدف بررسی وضعیت کارکنان و مراجعان این مجموعه ها بود.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در این بازدیدها تاکید کرد که تکریم ارباب رجوع و رسیدگی و پاسخگویی به درخواست های مطرح شده از سوی مراجعه کنندگان در کوتاه ترین زمان ممکن، از اولویت های سازمان است.
درویش پور همچنین رضایت از خدمات را یکی از شاخص های اصلی سنجش کار آمدی مجموعه سازمان منطقه آزاد قشم دانست و افزود: مواردی مانند سرعت و دقت در انجام کار مراجعان، رفتار شایسته و برخورد مناسب با ارباب رجوع از عوامل جلب رضایت مردم عزیز جزیره و سرمایه گذاران است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :