بازدید مدیرکل بازرسی استان از 3 شرکت در منطقه ویژه بوشهر

مدیرکل بازرسی استان بوشهر با همراهی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر از سه شرکت تولیدی در این منطقه بازدید کرد.

به گزارش فرینا، اسحاق شهبازی با همراهی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر از شرکت‌های مجتمع صنعتی فورتکس، شرکت آذین پلاست آپادانا بوشهر و لیان رز مهر بازدید و مسائل و مشکلات این شرکت‌ها را بررسی کرد.

مدیرکل بازرسی استان بوشهر در این بازدید بر لزوم همکاری همه دستگاه‌های اجرایی با صنایع تولیدی استان تاکید کرد و اظهار داشت: ما در کنار تولیدکنندگان هستیم و برای رفع مشکلات آنها از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم.

شهبازی افزود: بسیاری از مشکلات تولیدکنندگان را می‌توان با تعامل و همکاری رفع کرد و نیاز است که دستگاه‌ها تعامل و همکاری بیشتری را در این زمینه داشته باشند.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی بوشهر نیز در این بازدید تاکید کرد: برخی از مشکلات صنایع با تعامل و همراهی دستگاه‌های مربوطه حل می‌شود و انتظار می‌رود این دستگاه‌ها در راستای جهش تولید حداکثر همکاری را داشته باشند.

حسین نامور تاکید کرد: در سالی که مزین به نام سال تولید، مانع‌زدایی‌ها و پشتیبانی‌ها است، همه باید برای رفع مشکلات حوزه تولید دست به دست هم دهند.

دریافت برخی مجوزها برای تولید، رفع مشکلات بانکی و تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی از مهمترین خواسته های تولیدکنندگان بود.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :