ماموریت فراتر از مسئولیت؛

کتاب مسئولیت‌های اجتماعی منطقه آزاد چابهار منتشر شد

پس از ماه ها تلاش شبانه‌روزی به همت تعدادی از روزنامه‌نگاران، فعالان عرصه مسئولیت اجتماعی و کارکنان خدوم سازمان، کتاب مسئولیت‌های اجتماعی منطقه آزاد چابهار با شرح مدون و مستند منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد چابهار، در این کتاب، گوشه‌ای از خدمات و عملکرد سازمان منطقه آزاد چابهار بر مبنای سند مدون مسئولیت اجتماعی به رشته تحریر در آمده است.

همچین در بخش هایی از این کتاب به اقدامات سازمان در حوزه ارتقای وضعیت بهداشتی، تحصیلی، فرهنگی، اجتماعی، هنری و سایر حوزه‌ها اشاره شده است.

این کتاب 68 صفحه‌ای هم‌اینک در اختیار مخاطبان و همراهان همیشگی چابهار قرار می‌گیرد تا مروری بر گوشه‌ای از اقدامات صورت گرفته در پنج سال اخیر داشته باشیم.

سازمان منطقه آزاد چابهار، نخستین سازمان دولتی در کشور به شمار می‌رود که به‌صورت داوطلبانه و خلاقانه، سند مسئولیت اجتماعی خود را تدوین و خود را مقید و متعهد به اجرای آن دانست.

در حال حاضر، بیشتر پروژه های در دست ساخت، جزو پروژه‌های مسئولیت اجتماعی سازمان منطقه آزاد چابهار به شمار می‌روند و در راستای تحقق اهداف ماموریتِ فراتر از مسئولیت در حال ساخت و تکمیل هستند.

شایسته است بدانیم که سازمان منطقه آزاد چابهار در سومین سمینار بین‌المللی مسوولیت اجتماعی که ابتدای امسال در منطقه آزاد اروند برگزار شد، عنوان برتر را در سه بخش استراتژی‌های مدیریتی، توسعه جوامع محلی و محیط زیست کسب کرد.

در شهرستان‌های چابهار ،کُنارَک و دشتیاری از سال 98 تاکنون بیش از 100 طرح در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی به مرحله اجرا در آمده است تا در تاریخ ثبت شود که سازمان منطقه آزاد چابهار، توجه به جوامع محلی پیرامون خود را به عنوان یک مولفه راهبردی در کنار توسعه اقتصادی سواحل مکُران مورد توجه جدی قرار داده است.

کتابچه مسئولیت اجتماعی سازمان منطقه آزاد چابهار جهت مطالعه و دانلود در لینک زیر دردسترس است:

https://cfzo.ir/page/111

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو