آغاز به کار مرکز اضطراری بستری بیماران کرونایی در بندر امام خمینی(ره)

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره)، از آغاز به کار مرکز اضطراری درمانی بستری بیماران کرونایی بندر امام خمینی (ره) با هدف ارتقای آمادگی در برابر موج پنجم شیوع ویروس کرونا در سالن ورزشی شهید حقگو خبرداد.

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاری صدا وسیما مرکز خوزستان، عادل دریس ضمن اعلام این خبر بیان داشت: پس از تجهیز سالن ورزشی شهید حقگو به امکانات درمانی و تجهیزات پزشکی از جمله 30 تخت بیمارستانی برای بستری کردن بیماران و همچنین راه اندازی دو اتاق احیا(CPR)، این مرکز درمانی جدید به منظور کاستن از فشار بر شبکه بهداشت و درمان منطقه و جلب رضایت شهروندان راه‌اندازی شد.
دریس در ادامه افزود: مرکز درمانی اضطراری درمانی بیماران کرونایی در سالن ورزشی شهید حقگو با پذیرش، و بستری کردن بیماران کرونایی در شهر بندر امام خمینی (ره) زمینه‌ لازم برای ارتقای سطح بهداشت و رسیدگی‌های پزشکی برای این دسته از بیماران فراهم آورد.
وی تصریح کرد: اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با تأمین 30 تخت بیمارستانی و ایجاد اتاق احیا در کنار دیگر تجهیزات لازم پزشکی و ملزومات اداری در سالن ورزشی شهید حقگو و واگذاری راهبری ومدیریت آن به شبکه بهداشت و درمان منطقه تلاش کرده است به مسئولیت‌های اجتماعی خود در ادامه دیگر خدمات خود در دوران شیوع ویروس کرونا عمل کند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :