کارکنان منطقه ویژه اقتصادی لامرد واکسینه شدند

مدیر بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی منطقه ویژه اقتصادی لامرد گفت: تزریق دوز اول واکسن کرونا کارکنان بخش‌های مختلف صنایع مستقر در منطقه ویژه اقتصادی لامرد آغاز شد.

به گزارش فرینا، غلامرضا ملک زاده با اعلام این خبر گفت: 107 نیروی شاغل در واحدهای عملیاتی، مهندسی و اداری مستقر در صنایع منطقه ویژه اقتصادی لامرد در مقابل کرونا واکسینه شدند.
ملک زاده گفت: مرحله نخست واکسیناسیون کارکنان صنایع این منطقه از روز یکشنبه (14 شهریور جاری) در محل ساختمان اداری سایت منطقه ویژه آغاز شد.
وی افزود: با پیگیری و مذاکره مهندس انصاری مدیرعامل محترم و موافقت ستاد شبکه بهداشت و درمان لامرد، با توجه شرایط حساس و نوع فعالیت کارکنان شاغل و آسیب پذیر در پروژه‌های عمرانی و واحدهای خدماتی-صنعتی منطقه ویژه لامرد، کارکنان عملیاتی ـ اداری این کانون صنعتی در اولویت تزریق واکسن کرونا قرار گرفتند.
مدیر بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی منطقه ویژه اقتصادی لامرد ادامه داد: در ادامه اجرای طرح واکسیناسیون سایر کارکنان آسیب‌پذیر، به مدیران صنایع و بخش‌های مختلف مستقر در منطقه اعلام شد تا هرچه سریعتر، اسامی کارکنان خود را به واحد بهداشت منطقه ویژه اقتصادی لامرد اعلام کنند که پیگیری برای واکسیناسیون آنها ادامه یابد.
به گفته ملک زاده، واحد بهداشت و درمانگاه منطقه ویژه اقتصادی لامرد به منظور قطع زنجیره بیماری کرونا، توزیع ماسک، تب‌سنجی، نظارت و پایش دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی را در اولویت داشته است و کارکنان از دورکاری و مرخصی استفاده کردند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو