به همت سازمان منطقه آزاد ماکو و اداره ورزش و جوانان انجام می شود:

بهسازی و آماده سازی میدان فوتبال ماکو

مدیر اجتــماعی، سلامت و ورزش سازمان منطقه آزاد ماکو از انعقاد تفاهم نامه بین سازمان منطقه آزاد ماکو و اداره ورزش و جوانان در خصوص بهسازی،‌ نوسازی و آماده سازی زمین چمن میدان فوتبال ماکو در نخستین روز شهریور ماه سال جاری خبر داد.

 به گزارش فرینا، جعفر آقانژاد در گفت و گو با پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو افزود: كل هزينه آماده سازي، بهسازي و نوسازي ميدان فوتبال ماكوهفت میلیارد ريال برآورد گرديده است و به استناد مفاد تفاهم نامه چهار میلیارد ريال توسط سازمان منطقه آزاد ماكو و مبلغ سه میلیارد توسط اداره كل ورزش و جوانان استان تامین هزینه می شود.

آقانژاد با بیان اینکه این پروژهه توسط اداره كل ورزش و جوانان اجرا می شود افزود:‌.هم اکنون اداره كل ورزش وجوانان استان در حال طي مراحل واگذاري موضوع به پيمانكار مي باشد.

وی با بیان اینکه توجه به ورزش منطقه و مشکلات جوانان از مهمترین وظایف مدیریت اجتماعی، سلامت و ورزش سازمان منطقه آزاد ماکو است تاکید کرد: ورزشکاران جزو سرمایه‌های کشور محسوب می‌شوند و نقش ورزش نیز در سالم‌سازی افراد جامعه بسیار ضروری است.

مدیر اجتــماعی، سلامت و ورزش سازمان منطقه آزاد ماکو خاطر نشان ساخت:‌ سازمان منطقه آزاد ماکو پروژه های بسیاری در زمینه احداث اماکن و سالن های ورزش از جمله احداث سال ورزشی شهید سلیمانی شوط، احداث سالن کشتی پلدشت،‌ احداث مجتمع ورزشی بازرگان، مشارکت در احداث ورزشگاه صوفی، احیای ورزشگاه ارس اقدامات قابل توجهی داشته و نیز برنامه ها و مسابقات متعدد بین المللی و ملی ورزشی در دوران قبل از بیماری کرونا و حمایت و مساعدت درهزینه های هیئت های ورزشی اجرا می نمود.

در شهرستان ماکو 29 هیات از 35 هیات ورزشی این شهرستان در حال حاضر فعال بوده و 14 فضای سرپوشیده و 2 فضای روباز در این شهرستان برای فعالیت‌های ورزشی وجود دارد.

زمین چمن میدان فوتبال ماکو به وسعت 114 متر مربع در زمینی به مساحت 2 هزار متر بهسازی می شود.

خبرنگار منطقه آزاد ماکو امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو