با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم صورت گرفت؛

کلنگ ساخت دو شرکت تولیدی با اعتباری بالغ بر 800 میلیارد ریال در قشم بر زمین زده شد

کلنگ ساخت دو شرکت تولیدی با اعتباری بالغ بر 800 میلیارد ریال توسط رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، برزمین زده شد.

به گزارش فرینا به نقل از پایگاه خبری شما نیوز، علی درویش پور ضمن بازدید از چند شرکت تولیدی، کلنگ ساخت دو مجموعه تولیدی در زمینه ساخت الکل و عصاره های گیاهی و ساخت اسکله های شناور را برزمین زد.
"شرکت الکل و عصاره شاخاب قشم" با سرمایه گذاری 350 میلیارد ریالی بخش خصوصی در زمینه تولید الکل و عصاره های مایع و پودرهای گیاهی فعالیت خواهد کرد.
 این شرکت با ظرفیت تولید سه میلیون و 500 هزار لیتر الکل اتیلیک طبی با گرید 96 درصد و 200 تُن انواع عصاره های مایع و پودری گیاهی با گرید دارویی در سال برای 90 نیروی کار به صورت مستقیم اشتغال به همراه دارد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در ادامه ضمن بازدید از محل فعالیت "شرکت مکین دریا قشم"، کلنگ ساخت سایت جدید این شرکت را نیز بر زمین زد.
شرکت مکین دریا قشم در سایت توسعه ای خود که با اعتباری بالغ بر 450 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد، ضمن تولید اسکله های آلومینیومی و فولادی، برای 250 نیرو فرصت اشتغال ایجاد خواهد کرد.
این شرکت در حال حاضر در حال تولید اسکله های غیرفلزی است و برای 86 نیروی بومی ایجاد اشتغال کرده است.
درویش پور در ادامه با هدف بررسی روند تولیدات روغن های صنعتی از "شرکت کاسترول قشم نیز بازدید کرده و در خصوص رفع مشکلات و کمک به توسعه صادرات محصولات این مجموعه دستورات ویژه ای صادر کرد.

*ساخت بلوار روستای طولا با 25 درصد پیشرفت فیزیکی همراه است
رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در ادامه این بازدیدها که با حضور جمعی از معاونان، مشاوران و مدیران این سازمان همراه بود، از روند احداث و پیشرفت بلوار روستای طولا دیدن کرد.
وی ضمن صدور دستور تسریع ساخت این پروژه در راستای تسهیل دسترسی قشموندان، فعالان صنعتی و گردشگران به مناطق صنعتی و گردشگری واقع در روستای طولا، از بخش های مختلف این پروژه شامل لاین های تندرو، کندرو، کانال جمع آوری آب های سطحی، جداول، مکان های پیش بینی شده برای فضاهای سبز و پیاده روها نیز بازدید به عمل آورد.
بلوار روستای طولا به طول 2.200 کیلومتر به موازات میدان علم و صنعت آغاز شده و تا میدان شهرک صنعتی طولا ادامه دارد و تاکنون 25 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو