تسهیل فرآیند سرمایه گذاری خارجی توسعه همه جانبه در منطقه آزاد اروند را در پی دارد

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند در جلسه رفع موانع تولید شهرستان خرمشهر، گفت: تسهیل و رفع موانع فرآیند سرمایه گذاری خارجی، توسعه همه جانبه در منطقه را به دنبال دارد.

به گزارش فرینا، جبار سالم پور در این نشست که با محوریت رسیدگی به مشکلات آب و افت فشار در شهرک صنعتی خرمشهر برگزار شد، تکریم سرمایه گذاران را یکی از مهم ترین اصول در جذب افراد بیشتر جهت سرمایه گذاری در منطقه دانست و افزود: ایجاد امنیت شغلی و تکریم سرمایه گذاران، توسعه همه جانبه برای منطقه را در پی خواهد داشت.

سالم پور با اشاره به مشکلات موجود در شهرک های صنعتی خواستار رفع موانع موجود شد و تصریح کرد: هم اکنون چند سرمایه گذار خارجی در منطقه هستند که حضورشان برای ما بسیار پراهمیت است.

وی ادامه داد: دو شرکت مهم با سرمایه گذار خارجی در حال حاضر با مشکل آب و برق و شبکه گاز مواجه اند و همین امر باعث ایجاد نگرانی های شده که امیدواریم با همکاری و هم افزایی دستگاه های متولی امر هر چه زودتر موانع موجود از سر راه این سرمایه گذاران برداشته شود.

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند با تأکید براینکه جذب سرمایه و تزریق آن به بخش تولید می تواند حجم عظیمی از متخصصین را در منطقه وارد فضای کسب و کار کند، گفت: یکی از همین شرکت های مذکور در فاز اول به تنهایی این امکان را دارد که حداقل برای 400 نفر ایجاد اشتغال کند و توسعه و آبادانی را برای شهرک صنعتی خرمشهر به دنبال آورد.

سالم پور تولید در منطقه آزاد اروند را با سایر مناطق متفاوت و ویژه دانست و اظهار داشت: بدون شک رفتن به سمت تسهیل قوانین و مقررات در جهت حمایت از تولید؛ ساختار اصلی فعالیت ما در منطقه آزاد اروند است.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو