افتخار آفرینی ساحلی بازان و فوتبالیست‌های تحت حمایت منطقه آزاد چابهار

دو تیم فوتبال ساحلی سواحل مکُران و آکادمی فوتبال بلوچ چابهار که در روزهای اخیر در مسابقات کشوری و منطقه‌ای حضور دارند، تاکنون توانسته‌اند بازی‌های زیبا و پرگلی را داشته باشند.

به گزارش فرینا، تیم فوتبال ساحلی سواحل مکُران به مربیگری محمدجدگال از مربیان جوان و با تجربه در لیگ دسته یک کشور که در بندرگز استان گلستان در جریان است و با تیم‌های ملوان بندرگز، دهیاری ملاباشی یزد و فولاد هرمزگان همگروه است.

تیم فوتبال ساحلی سواحل مکُران منطقه آزاد چابهار با داشتن سعید پیرامون از ملی پوشان فوتبال ساحلی و مهرشاد آگور از بازیکنان توانمند این رشته از چابهار نقطه روشن و مثبتی است که باعث این دستاورد در این رویداد ورزشی شده است.

شکست تیم‌های فولاد هرمزگان با نتیجه 4بر2 با گلزنی سعید پیرامون، مهرشاد آگور و عقیل دهقان‌زاد و ملاباشی دهیاری یزد با نتیجه پرگل 9بر4 ازجمله دیدارهای این تیم بودند.

تیم فوتبال آکادمی بلوچ با هدایت فرهاد بلوچ از فوتبالیست‌های کشور و بنیانگذار آکادمی فوتبال در چابهار در گروه B مسابقات جوانان استان سيستان‌وبلوچستان که در ورزشگاه شهید ریگی درحال برگزاری است با تیم‌های منتخب نیکشهر، جوانان قصرقند و مسلم بار کنارک همگروه است تاکنون 3 بازی بدون شکست و بدون گل خورده را در کارنامه خود داشته باشد.

تیم فوتبال آکادمی بلوچ چابهار توانسته 3برصفر قصرقند، 5برصفر منتخب نیکشهر و 4برصفر مسلم بار کنارک را شکست دهد.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :