22 واحد تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی پیام به چرخه تولید بازگشتند

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام از بازگشت 22 واحد تولیدی و صنعتی در این منطقه از سال گذشته تاکنون خبر داد.

به گزارش فرینا، نادر ثناگو مطلق افزود: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری(مدظله) مبنی بر حمایت از تولید و اشتغال، تحقق هر چه بهتر این مهم، به عنوان یکی از سرفصل های اصلی در این منطقه به خصوص طی سال های اخیر دیده شده و به همین منظور فعالیت هایی در دست اقدام است.

ثناگو مطلق اضافه کرد: یکی از این برنامه ها احیای واحدهای صنعتی راکد و نیمه راکد در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام و از بین بردن موانع پیش پای این واحدها است.

وی گفت: در همین راستا سال گذشته حدود 15 واحد در این منطقه با اقدامات صورت گرفته که بنا به دلایل مختلفی نیمه فعال شده بودند به چرخه تولید بازگشتند.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با بیان اینکه با فعالیت مجدد این واحدها زمینه اشتغال زایی بیش از 200 نفر فراهم شد اظهار داشت: همچنین از ابتدای سال جاری تا کنون هفت واحد صنعتی و تولیدی مستقر در این منطقه که در روند فعالیت شان اختلال ایجاد شده بود، با تلاش های صورت گرفته فعالیت خود را از سر گرفتند.

ثناگو مطلق خاطر نشان کرد: با از سرگیری مجدد این واحدها هم اکنون زمینه اشتغال حدود 40  نفر در منطقه فراهم شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه با احیای این واحدهای تولیدی، تعداد واحدهای راکد و نیمه راکد مستقر در منطقه کاهش چشمگیری داشته اند تصریح کرد: در کنار این فعالیت ها، تسهیل سازی روند استقرار سرمایه گذاران و توسعه زیر ساخت ها از دیگر اقداماتی است که با هدف رونق تولید و اشتغال در پیام در حال انجام است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو