به دنبال استقبال البرزی ها از پروازهای فرودگاه پیام:

مسیرهای پروازی به مقصد مشهد مقدس افزایش یافت 

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام اعلام کرد:  به دنبال استقبال مردم استان البرز از پروازهای این فرودگاه، مسیرهای پروازی به مقصد مشهد مقدس و بالعکس از طریق پیام افزایش یافت.

به گزارش فرینا، نادر ثناگو مطلق افزود: پیش از این هفته ای یک پرواز در روزهای جمعه از مبدا فرودگاه پیام به مقصد مشهد مقدس و بالعکس از این فرودگاه انجام می شد.
ثناگو مطلق اضافه کرد: در پی استقبال مردم از این پروازها، مسیر پروازی به مقصد مشهد مقدس به 2 روز در هفته افزایش یافته است.
وی ادامه داد: بر همین اساس این پروازها در روزهای سه شنبه و جمعه هر هفته از فرودگاه پیام به مقصد مشهد و بالعکس انجام می شود.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام در ادامه به انجام پروازها به مقصد اهواز و بالعکس از طریق این فرودگاه اشاره و خاطر نشان کرد: هم اکنون هفته ای 2 پرواز در روزهای شنبه و چهارشنبه از مبدا پیام به مقصد اهواز و بالعکس انجام که مردم استان از این پروازها استقبال خوبی داشته اند.
ثناگو مطلق افزود: در حال برنامه ریزی و رایزنی با ایرلاین ها هستیم تا مسیرهای پروازی را به دیگر استان های کشور نیز از فرودگاه پیام برقرار کنیم.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو