در دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و مدیر دفتر جامعه المصطفی قشم مطرح شد؛

استفاده از ظرفیت دانشجویان خارجی دانشگاه جامعه المصطفی قشم برای معرفی ظرفیت های گردشگری جزیره

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: نقش علمی و آموزشی جامعه المصطفی در حوزه ترویج فرهنگ دینی و اسلامی در جهان امروز، بسیار ارزنده و دارای اهمیت است.

به گزارش فرینا به نقل از نسل برنا، علی درویش پور در دیدار با حجت الاسلام سید زین العابدین میرفاطمی، مدیر دفتر جامعه المصطفی قشم، ادامه داد: نقش حوزه آموزشی این مجموعه در کشورهای مختلف، بویژه در حوزه کشورهای جنوب شرق آسیا بسیار مهم است.
درویش پور ادامه داد: دانش آموختگان جامعه المصطفی تا عمق جان با گفتمان انقلاب اسلامی پیوند برقرار کرده اند و امروز سفیران صلح و دوستی و برادری میان انقلاب اسلامی و ملت های دیگر به شمار می آیند.
وی تصریح کرد: با برنامه ریزی مناسب و هدفمند می توان از ظرفیت دانشجویان خارجی جامعه المصطفی در مسیر معرفی قشم جهت معرفی ظرفیت ها و توسعه صنعت گردشگری جزیره استفاده کرد.
به گفته مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم؛ سازمان منطقه آزاد قشم با تمام توان خود، آماده حمایت و توسعه همکاری های مشترک با مجموعه جامعه المصطفی می باشد.
مدیر جامعه المصطفی قشم نیز در این دیدار ضمن تقدیر از حمایت های سازمان منطقه آزاد قشم، گزارشی درباره نحوه فعالیت های این مجموعه ارائه کرد.
حجت الاسلام زین العابدین میرفاطمی، ادامه داد: از سال 1390 و آغاز پذیرش دانشجو و طلبه برای دفتر قشم تاکنون بیش از 20 ملیت مختلف از کشورهای دیگر در قشم از مجموعه جامعه المصطفی فارغ التحصیل شده اند.
حجت الاسلام میرفاطمی همچنین اضافه کرد: جامعه المصطفی مظهر اعتدال، عقلانیت، دوستی و صلح ملت هاست و پیام انقلاب اسلامی را در عالم منتشر می کند و جایگاه برجسته ای در دیپلماسی عمومی کشور دارد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :