استفاده از ظرفیت شناورهای تفریحی جزیره قشم جهت ارائه خدمات به گردشگران

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم با هدف بررسی امکانات و ظرفیت های گردشگری و تفریحات دریایی موجود در منطقه از «شرکت کشتی سازی بندرعباس» بازدید کرد.

به گزارش فرینا به نقل از خبر قشم، مهدی زارعی در این بازدید در جریان مراحل پایانی ساخت یک شناور تفریحی و آماده سازی آن جهت ارائه خدمات به گردشگران قرار گرفت.
گشت و گذار با کشتی های تفریحی بر روی آب های نیلگون خلیج فارس همواره یکی از تفریحات بسیار جذاب و زیر شاخه گردشگری دریایی بوده که در سفر به قشم می تواند مورد توجه گردشگران قرار بگیرد.
کشتی های تفریحی، وسایل حمل و نقل آبی هستند که به منظور تفریح مورد استفاده قرار می گیرند، به شکلی که کشتی و تمامی امکانات آن خود یک مقصد و بخش اصلی تجربه سفر خواهد بود.
گفتنی است؛ ارائه خدمات ایمن و استاندارد به گردشگران یکی از مهمترین اولویت های معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم است که جهت اجرای دقیق آن برنامه های مختلفی پیش بینی شده است.
براساس این گزارش، هدف از بازدیدهای میدانی و دوره ای توسط معاونت های مختلف سازمان منطقه آزاد قشم، پیگیری آخرین وضعیت و تسریع فرآیند اجرای پروژه های مختلف عمرانی، اقتصادی و گردشگری در سطح جزیره قشم می باشد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو