رونمایی از پوستر دو فیلم با موضوع گردشگری در منطقه آزاد اروند

در حاشیه برگزاری سی و چهارمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان، از پوستر دو فیلم «افسانه بهمنشیر» و «رویای تندیس 61» رونمایی شد.

به گزارش فرینا، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، ضمن اعلام این خبر،گفت: شامگاه روز گذشته و در راستای برگزاری برنامه های جنبی سی و چهارمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان، از پوستر دو فیلم« افسانه بهمنشیر» و «رویای تندیس 61» که به سفارش مدیریت گردشگری این سازمان در حوزه کودک و نوجوان ساخته شده، رونمایی شد.

قدرت الله طمیمیان اظهار داشت: این دو فیلم از سری مجموعه های گروه عروسک های غول پیکر «خارک» است که با محتوای گردشگری جنگ و گردشگری پایدار با رویکرد کودک و نوجوان ساخته شده است.

طمیمیان توجه به محیط زیست و گردشگری پایدار را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: باید تلاش کرد تا کودکان و نوجوانان از طریق فعالیت های فرهنگی و هنری به اهمیت محیط زیست و گردشگری پایدار، نگاه تازه تری پیدا کنند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در بخش دیگری از صحبت هایش نقش عروسک های غول پیکر در برند سازی منطقه را اثر گذار دانست و خاطرنشان کرد: در این دو فیلم تلاش کردیم عروسک های غول پیکر بعنوان یکی از برندهای منطقه مطرح شوند. پیش از این نیز در تمام برنامه های گردشگری به دلیل جذابیت از این عروسک ها استفاده و بر آنها تاکید شده تا هرچه بیشتر دیده شوند.

فیلم های «افسانه بهمنشیر» و «رویای تندیس 61» هر دو به نویسندگی و کارگردانی «فاطمه بحرینی» به سفارس مدیریت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد اروند با هدف معرفی جاذبه های گردشگری و فرهنگ سازی کودکان و نوجوانان تولید شده اند.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :