مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در آیین افتتاح فرهنگسرای شهر قشم اظهار کرد؛

هنرمندان و نخبگان قشم اشاعه دهنده فرهنگ و هنر جزیره

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در آیین افتتاح فرهنگسرای شهر قشم گفت: هنرمندان و نخبگان قشم، انتقال دهنده و اشاعه دهنده فرهنگ و هنر جزیره به گردشگران و نسل های آینده هستند.

به گزارش فرینا به نقل از ایرنا، فرهنگسرای شهر قشم همزمان با دومین روز از ماه فرخنده ربیع الاول به دست علی درویش پور، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و با حضور فرماندار شهرستان، جمعی از معاونان و مدیران سازمانی، مسئولان شهرستان و استقبال بی نظیر قشموندان، افتتاح شد.
 مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در این مراسم، ضمن تبریک حلول روزهای مبارک ماه ربیع الاول اظهار داشت: فرهنگسرای قشم محلی برای تبدیل اندیشه های ناب به ایده و برنامه و محقق ساختن رویدادهای بزرگ فرهنگی و هنری است.
علی درویش پور از هنر به عنوان یکی از معجزات هستی یاد کرد و گفت: هنر، سریع ترین راه برای بیان عمیق ترین مفاهیم و جلوه گاهی برای مشارکت های همدلانه مردمی است که به روند توسعه جزیره سرعت بیشتری خواهد بخشید.
درویش پور حضور نخبگان و هنرمندان جامعه جزیره و استفاده از تجربه آنان را لازمه بالندگی و استمرار فعالیت های فرهنگسرا دانست و افزود: اماکن با صاحبان و ساکنان هویت وجودی پیدا می کنند و این فرهنگسرا خانه همه اهالی هنر جزیره است.
وی ضمن تقدیر از تلاش های همه دست اندرکاران راه اندازی مجموعه فرهنگسرا اذعان داشت: اینجا باید با مشارکت مردمی و اهالی هنر به مکانی جهت معرفی فرهنگ تاریخی و هنر ریشه دار جزیره به گردشگران داخلی و خارجی تبدیل شود.
یادآور می شود؛ در حاشیه افتتاح فرهنگسرای شهر قشم، بخش های مختلفی همچون غرفه های صنایع دستی، موسیقی بومی، ورزش های فکری و فعالیت هایی برای کودکان طراحی و به نمایش درآمد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو