مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در جلسه تقدیر از نیروهای انتظامی عنوان کرد؛

تجلیل از نیروهای انتظامی، تکریم مدنیت، امنیت و نظم اجتماعی است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: تجلیل و قدردانی از نیروهای انتظامی، تکریم مدنیت، قانون مداری، امنیت و نظم اجتماعی حاکم در جامعه است.

به گزارش فرینا به نقل از ایرنا، علی درویش پور در مراسم تجلیل از نیروهای انتظامی، دریابانی و پلیس راه شهرستان قشم، اظهار کرد: نبودن نیروهای انتظامی در جامعه امروز، برابر با هرج و مرج، ناآرامی و عدم امنیت خواهد بود.
درویش پور ادامه داد: برقراری نظم و امنیت یکی از اولویت های حیاتی تمام جوامع بشری است و خوشبختانه نیروهای انتظامی و نظامی جمهوری اسلامی ایران در این زمینه عملکرد بسیار خوب و شجاعانه ای داشته اند.
وی تصریح کرد: امنیت امروز جزیره بواسطه حضور پرقدرت و مقتدر نیروهای امنیتی، نظامی، انتظامی و دریابانی ایجاد شده و قشم را تبدیل به جزیره ثبات در منطقه کرده است.
به گفته مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم؛ نیروهای انتظامی با از خودگذشتگی و شجاعت خود، ضامن برقراری نظم و امنیت در کشور و این منطقه هستند.
درویش پور تاکید کرد: رونق صنعت گردشگری، جذب سرمایه گذاری و حضور فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان در جزیره زیبای قشم با حضور نیروهای مقتدر نظامی و انتظامی و برقراری امنیت پایدار ایجاد می شود.
وی افزود: توسعه پایدار و متوازن نیازمند همراهی جوامع محلی و هم افزایی تمامی بخش هاست.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تاکید کرد: تکریم جامعه محلی و افزایش ماندگاری در مرزهای کشور یکی از مهمترین عواملی است که موجب افزایش امنیت پایدار در منطقه بویژه در جزیره قشم خواهد شد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی با تجلیل از زحمات و تلاش های شبانه روزی این نیروهای خدوم، افزود: سازمان منطقه آزاد قشم با تمام امکانات خود حامی فعالیت های نیروهای نظامی و انتظامی جهت برقراری نظم و امنیت در جزیره است و برای رفع کمبودها تلاش می کند.
براساس این گزارش حجت الاسلام توکلی، رییس عقیدتی سیاسی پایگاه دریابانی قشم نیز در این مراسم گفت:  مهمترین وظیفه نیروی انتظامی حفظ ارزش ها و آرمان هاست.
همچنین سرهنگ متاجی، رییس پایگاه دریابانی قشم نیز تصریح کرد: اولین برخورد با مسافران و گردشگران جزیره زیبای قشم توسط نیروهای مرزبانی انجام می شود و آموزش های لازم داده شده تا تعامل بسیار خوبی صورت بگیرد تا خاطره خوبی در ذهن مسافران ایجاد شود.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو