توسط مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم‌ صورت گرفت؛

افتتاح دو اقامتگاه بوم گردی در شهر لافت قشم

دو اقامتگاه بوم گردی شهر لافت به دست مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم‌ در هفته گردشگری افتتاح شد.

به گزارش فرینا به نقل از شما نیوز، دو اقامتگاه بوم‌گردی عمارت سعدی و خانه ویستا با حضور علی درویش پور، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم‌، امام‌جمعه شهر لافت، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، جمعی از مدیران سازمان و مسوولان شهر لافت، در این شهر تاریخی  افتتاح شد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم‌ در این مراسم از شهر لافت به‌عنوان یکی از مهم‌ترین دارایی‌های گردشگری جزیره یادکرد و اظهار داشت: شهر تاریخی لافت به‌واسطه جاذبه‌های فرهنگی و طبیعی، می‌تواند به‌تنهایی مقصدی برای گردشگران کشور باشد.
علی درویش پور تأکید کرد: هر شهروند لافتی باید یک خانه بومگردی داشته باشد و  هر ظرفیتی که به ماندگاری گردشگر در این منطقه کمک کند، برای سازمان در اولویت کاری قرار دارد.
وی همچنین بر لزوم توسعه شهر لافت براساس سند جامع تأکید کرد و گفت: رونق فضای شهری با در نظر گرفتن حفظ بافت تاریخی، در رونق گردشگری و درآمدزایی پایدار جامعه محلی نقشی ارزنده دارد.
در ادامه، اقامتگاه‌های بوم‌گردی عمارت سعدی و خانه ویستا با محوریت پذیرش خصوصی برای تنها یک خانواده که در دوران فراگیری بیماری کرونا می‌تواند دریچه‌ای جدید برای به راه افتادن چرخ اقتصاد و گردشگری منطقه باشد، بااعتباری بالغ‌بر 20 میلیارد و 150 میلیون ریال و ایجاد اشتغال برای 10 نیرو به‌صورت مستقیم، به دست رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم‌ افتتاح شد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :