با حکم مشاور رییس جمهور؛

«سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی» دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منصوب شد

با حکم مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی، «مهدی حسین زاده» به عنوان «سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی» این دبیرخانه منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، «سعید محمد» در این حکم آورده است؛

جناب آقای مهدی حسین زاده

باتوجه به تعهد و توانمندی های جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی» منصوب می شوید.
انتظار می رود غایت مساعی خود را در راستای تقویت تعامل دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با انجمن ها، صنوف، نهادها و سازمان های فرهنگی و همچنین فعالان فرهنگی، هنری و اجتماعی کشور با هدف توسعه فرهنگی فرهنگی و اجتماعی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی در چارچوب منشور فرهنگی و اجتماعی مصوب هیات محترم وزیران و سیاست های کلان نظام به ویژه منویات مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به کار بسته و ضمن توجه به مسائل اجتماعی مناطق، سازوکارهای علمی و عملی برای تحقق سیاست های شورایعالی و برنامه های مصوب سازمان های مناطق ارائه فرمایید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و همکاری با معاونین، مدیران و تمامی همکاران در سازمان های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با پایبندی به مفاد «عهدنامه مدیران» در دولت مردمی در ایفای وظایف محوله موفق باشید.

«مهدی حسین زاده» استادیار دانشکده علوم اجتماعی ـ دانشگاه تهران است.
از سوابق کاری و فعالیت های اجرایی وی می توان به مدیریت گروه مطالعات اجتماعی ـ اسلامی دانشگاه تهران اشاره کرد.
تالیف کتاب «علل انحطاط تمدن اسلامی از منظر شهید مطهری» و نگارش چندین مقاله بخشی از کارنامه فعالیت های علمی مهدی حسین زاده است.

شایان ذکر است؛ پیش از این در ساختار تشکیلاتی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور حوزه یاد شده در قالب اداره کل تعریف شده بود و «مرتضی شیخ‌زاده» بصورت موقت مسئولیت سرپرستی این اداره‌ کل را برعهده داشت که با حضور «سعید محمد» به عنوان مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی این بخش به سطح معاونت ارتقای جایگاه پیدا کرد و حکم اخیر نیز بر همین مبنا صادر شده است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :