نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد؛

شتاب بخشی تکمیل جاده مرند جلفا با ورود قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص)

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی در نشست بررسی اجرای پروژه های عمرانی منطقه آزاد ارس با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا بر شتاب بخشی تکمیل جاده مرند-جلفا تاکید کرد.

به گزارش فرینا، در نشست بررسی نحوه همکاری و تنظیم قرارداد سازمان منطقه آزاد ارس با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در تکمیل و اجرای پروژه های عمرانی ارس که با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونین و مدیران این سازمان، مدیرعامل موسسه عاشورا و نماینده ولی فقیه و مدیر فنی مهندسی این موسسه برگزار شد، معصومه پاشایی بهرام افزود: تکمیل جاده مرند جلفا از مهم ترین مطالبات مردم می باشد که روزانه شاهد تلفات زیادی در این مسیر هستیم و ضروری است تکمیل این جاده در راس پروژه های اجرایی قرارگاه باشد.

پاشایی بهرام تاکید کرد: توقعی که از قرارگاه داریم این است پروژه ها بر اساس برنامه زمانبندی پیش برود و استفاده از مسیرهای تکمیل شده منوط به اتمام کل پروژه نباشد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس نیز در این نشست گفت: امیدواریم بتوانیم با تکمیل برخی از پروژه های عمرانی و زیربنایی محدوده منطقه آزاد ارس بخشی از مشکلات لجستیک و زیرساختی ارس را حل کنیم و با انسجامی که بین قرارگاه و منطقه آزاد ارس ایجاد شده تلاش می کنیم تا سرعت این فعالیت ها را افزایش دهیم و طی سی ماه مرحله به مرحله پروژه ها به مردم تحویل داده شود.

محسن نریمان ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده توسط قرارگاه خاتم الانبیا در عمران و آبادانی کشور افزود: قرارگاه خاتم امروز به عنوان یک تکیه گاه در همه شهرها و استان های کشور نقش آفرینی می کند و  امیدواریم با حضور آن در ارس نیز شاهد اتفاقات خوب در ارس باشیم.

نریمان اضافه کرد: بر اساس بررسی و توافقات انجام شده مقرر است عملیات اجرایی هفت پروژه مهم و بزرگ  محدوده منطقه آزاد ارس با اعتبار بالغ بر 650 میلیارد تومان به قرارگاه خاتم الانبیا واگذار شود و این هفت پروژه ظرف مدت سی ماه به بهره برداری برسد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در ادامه با اشاره به این هفت پروژه گفت: تکمیل مسیر جلفا  ـ مرند قطعات حدفاصل کیلومتر 16 تا 22.600 و 30 تا حدود 34، شریان اصلی ایواوغلی ـ گردیان از کیلومتر 6.300 تا 14.100، فرهنگسرای ارس و آماده سازی بخشی از اراضی 220 هکتاری، سایت صنایع سنگین و اراضی و محوطه شهرک صنعتی جانانلو  هفت پروژه اجرایی قرارگاه خاتم الانبیا می باشد که انتظار داریم به سرعت انجام شود.

مدیرعامل موسسه عاشورا نیز در این نشست گفت: هر هفت پروژه  ارس همزمان باهم شروع خواهد شد و بعد از عقد قرارداد، پروژه ها به سرعت انجام و تکمیل می شوند.

وی ارزش کارهایی که مستقیم با مردم در ارتباط هستند را بیش از پروژه های دیگر دانست و ابراز کرد: موضوعی که در سیستم ما تعریف شده است این است که جاده ها را قطعه ـ قطعه تکمیل و در دسترس مردم قرار دهیم و با توجه به اینکه دغدغه های کارفرما و مردم منطقه را عملی می کنیم همیشه بازخورد خوبی از مردم منطقه و کارفرمایان در اجرای پروژه ها داشته ایم.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :