«سمباد»، سامانه متمرکز برقراری ارتباط دبیر در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی

سرپرست اداره کل حوزه دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، از راه اندازی «سامانه متمرکز برقراری ارتباط دبیر» با نام اختصاری «سمباد» خبر داد.

به گزارش فرینا، محمد پاکباز، در خصوص هدف از راه اندازی «سامانه سمباد» گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری (مدظله) در شعار سال 1400 که توجه به «تولید» است، در این حوزه دو رکن «پشتیبانی» و «مانع زدایی» به درستی مشخص شده است. به همین منظور در حوزه پشتیبانی مالی در مناطق آزاد شرایطی فراهم شده است که بتوان بخشی از مشکلات فعالان اقتصادی و ساکنین مناطق را مرتفع نمود.
پاکباز افزود: در این سامانه امکان ارسال پیام از سوی مخاطبان به دبیر شورایعالی مناطق آزاد فراهم شده است. به گونه ای که مخاطب از این طریق می تواند مسائل، مشکلات، پیشنهادات و انتقادات خود را درباره عملکرد سازمان های مناطق آزاد و دبیرخانه بدون واسطه بازگو نمایند.
وی اظهارداشت: مخاطبان می توانند به منظور پیگیری های بیشتر اسناد و مدارک مرتبط با موضوع را از طریق این سامانه ارسال نماید.
گفتنی است؛ فعالان اقتصادی مناطق آزاد می توانند برای دسترسی به این سامانه به نشانی http://sambad.freezones.ir مراجعه نمایند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو