بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از بزرگترین رویداد معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری در صنعت نفت

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دومین روز برگزاری نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری و توسعه حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی‌های تجدیدپذیر در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در کیش از این نمایشگاه بازدید کرد.

به گزارش فرینا، علی درویش پور به همراه اعضای هیات مدیره سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از معاونان و مدیران این سازمان با حضور در این نمایشگاه از غرفه های مجموعه های مختلف فعال در حوزه نفت و انرژی، سرمایه گذاری و تامین مالی پروژه های حوزه انرژی بازدید کردند.
آشنایی با شرکت های ارائه کننده آخرین فناوری های و همچنین شیوه های نوین تامین مالی برای پروژه های حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی های تجدیدپذیر در منطقه آزاد قشم در راستای ایجاد همکاری بین شرکت های مختلف خصوصی و دولتی، بانک و منابع مالی، سرمایه گذاران بخش خصوصی یکی از اهداف بازدیدهای رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از این نمایشگاه بود.
براساس این گزارش این نمایشگاه متشکل از 80 غرفه و در بخش های مختلف است که 125 شرکت سرمایه گذاری از جمله 45 شرکت دانش بنیان فعال و دارای زمینه توسعه در حوزه های حوزه انرژی، نفت، گاز و پتروشیمی و انرژی های تجدیدپذیر مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی در آن حضور دارند.
گفتنی است، نمایشگاه و همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع نفت، گاز، پالایش، پتروشیمی و انرژی‌های تجدیدپذیر در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی سوم تا پنجم آبان ماه امسال در کیش برگزار می شود.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو