استقرار اکیپ سیار ثبت نام طرح مسکن جوانان در روستاهای غرب جزیره قشم

مدیر پروژه مسکن جوانان قشم از دستور ویژه دکتر افشار فتح الهی سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم جهت استقرار اکیپ سیار در روستاهای غرب جزیره برای ثبت نام از متقاضیان طرح مسکن جوانان قشم خبر داد.

به گزارش فرینا، شریف شریفی نژاد با بیان این مطلب، اظهار کرد: پیرو موافقت افشار فتح الهی سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم با تمدید مهلت ثبت نام طرح مسکن جوانان قشم، جهت تسهیل فرآیند ثبت نام و رعایت حقوق تمامی ساکنان جزیره، اکیپ  سیار ویژه ثبت نام در روستاهای غرب جزیره مستقر می شود.
شریفی نژاد ادامه داد: این طرح در پی درخواست های مردمی و معتمدان محلی و با همکاری دهیاری روستاهای غرب جزیره و با هدف برخورداری ساکنان جزیره از امکان ثبت نام در این طرح اجرایی می شود.
وی افزود: براساس برنامه ریزی صورت گرفته در نخستین روز اجرای این طرح (یکشنبه 30 آبان ماه) اکیپ مذکور در دهیاری روستای باسعیدو مستقر شده و از متقاضیان ثبت نام به عمل می آورد.
به گفته مدیر پروژه مسکن جوانان قشم؛ روستاهای کانی و دوستکو دومین مقصد اکیپ سیار ثبت نام طرح مسکن جوانان قشم در روز دوشنبه یک آذرماه است.
شریفی نژاد تصریح کرد: در سومین روز اجرای این طرح (سه شنبه 2 آذرماه) این اکیپ در دهیاری روستاهای گوری و مرادی مستقر خواهد شد.
وی افزود: ثبت نام از متقاضیان طرح مسکن جوانان قشم در روستاهای کنارسیاه، درکو، دولاب، سرریگ و تمگز نیز روز چهارشنبه 3 آذرماه  در دهیاری این روستا ها صورت خواهد گرفت.
مدیر پروژه مسکن جوانان قشم ادامه داد: ساکنان روستاهای چاهو غربی، چاهو شرقی، عایشه آباد و گوران نیز در روز پنجشنبه 4 آذرماه با مراجعه به اکیپ مذکور در دهیاری های خود می توانند فرآیند ثبت نام در طرح مسکن جوانان قشم را طی کنند.
شریفی نژاد خاطرنشان کرد: در آخرین روز ثبت نام طرح مسکن جوانان (جمعه 5 آذرماه) نیز ساکنان روستاهای دوربنی، ملکی و طبل می توانند نسبت به ثبت نام در این طرح در دهیاری های خود اقدام نمایند.
مدیر پروژه مسکن جوانان قشم در پایان بیان کرد: با هماهنگی صورت گرفته امکان ثبت نام متقاضیان این طرح به صورت تجمیعی در روستاهای همجوار نیز فراهم شده است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :