پیشرفت اقتصادی ارس در گرو تسهیل مسیر های مواصلاتی و جاده ای است/ به دنبال توسعه ریلی در ارس هستیم

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در آیین آغاز عملیات اجرایی طرح های توسعه ای ارس گفت: امیدوارم بتوانیم با همکاری قرارگاه خاتم الانبیاء به وعده ای که به مردم سلحشور آذربایجان شرقی داده ایم عمل کنیم و زمینه رونق اقتصادی و اقتصاد مقاومتی پویا را در ارس و کل استان فراهم کنیم.

به گزارش فرینا، محسن نریمان افزود: با واگذاری عملیات اجرایی این هفت پروژه به قرارگاه خاتم الانبیا دیگر دغدغه مان نسبت به اجرای درست و بموقع این پروژه ها کمتر خواهد شد.

نریمان اضافه کرد: تکمیل این هفت پروژه یکی از اساسی ترین و حساس ترین کارهایی است که ارس را به نقاط مثبت و بالایی می رساند.

وی گفت: پیشرفت اقتصادی ارس در گرو تسهیل مسیر های مواصلاتی و جاده ای است و باید راه های جاده ای بسیار درست طراحی شوند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با تاکید بر لزوم ترمیم و توسعه راه های ریلی ارس افزود: به دنبال توسعه ریلی در ارس هستیم و مطالعات آن را شروع کرده ایم.

عملیات اجرایی هفت طرح توسعه‌ای، عمرانی و فرهنگی منطقه آزاد ارس با 650 میلیارد تومان اعتبار توسط قرارگاه خاتم الانبیاء امروز سه‌شنبه آغاز شد.

 قرار است این طرح ها در مدت 30 ماه به بهره برداری برسند.

 گفتنی است؛ تکمیل مسیر جلفا ـ مرند قطعات حدفاصل کیلومتر 16 تا 22.600 و 30 تا حدود 34، شریان اصلی ایواوغلی ـ گردیان از کیلومتر 6.300 تا 14.100، فرهنگسرای ارس و آماده سازی بخشی از اراضی 220 هکتاری، سایت صنایع سنگین و اراضی و محوطه شهرک صنعتی جانانلو هفت پروژه ای است که عملیات اجرایی آنها امروز به مناسبت هفته بسیج در محدوده منطقه آزاد ارس آغاز شد.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو