با دستور سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم:

برگزاری مسابقات ووشو قهرمانی بزرگسالان کشور به میزبانی قشم

مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری مسابقات ووشو قهرمانی بزرگسالان کشور به میزبانی این سازمان خبر داد.

به گزارش فرینا، جلیل حق گویان با اشاره به تاخیر یک ساله برگزاری این مسابقات به دلیل شیوع بیماری کرونا عنوان داشت: امسال سازمان منطقه آزاد قشم میزبان برگزاری مسابقات ووشو قهرمانی بزرگسالان کشور و انتخابی بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو چین، در دو بخش ساندا و تالو و در دو رده آقایان و بانوان با همکاری فدراسیون ووشو کشور است.
وی افزود: به دستور ویژه سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم، تمامی هزینه های مربوط به اسکان، تغذیه و حمل و نقل ورزشکاران و کادر اجرایی این مسابقات با ارزشی بالغ بر 9 میلیارد ریال برعهده این سازمان بوده و تمامی مقدمات برگزاری این مسابقات ملی مهیا شده است.
به گفته حق گویان، آغاز به کار عوامل اجرایی این مسابقات از صبح روز پنج شنبه 4 آذر ماه با وزن کشی ورزشکاران آغاز شده و عصر شنبه 6 آذر ماه، مراسم افتتاحیه با حضور مقامات کشوری، استانی و منطقه آزاد قشم برگزار خواهد شد.
مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم همچنین به حضور 360 ورزشکار مرد و 250 ورزشکار بانو در این مسابقات اشاره کرد و گفت: این مسابقات در سالن دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم برگزار می شود و به صورت زنده از شبکه های مختلف سیما پوشش داده خواهد شد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :