در دیدار سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم با فرمانده ناوتیپ رزمی 112 ذوالفقار نیروی دریایی سپاه قشم؛

امنیت و اقتدار خلیج‌فارس مرهون حضور سپاه است

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم، امنیت و اقتدار حاکم در خلیج‌فارس را مرهون حضور سپاه دانست.

به گزارش فرینا، افشار فتح الهی در نشست صمیمانه با فرمانده ناوتیپ رزمی 112 ذوالفقار نیروی دریایی سپاه (ندسا)قشم بیان داشت: تأمین امنیت این منطقه استراتژیک توسط نیروهای غیرتمند سپاه، افتخاری برای کشور است.
فتح الهی با تأکید بر توان اقتصادی قشم افزود: این منطقه دارای ظرفیت‌های بسیاری به‌ویژه در حوزه ساخت و صادرات تولیدات ملی است که می‌تواند نقش بسزایی در گردش اقتصاد و ارزآوری کشور ایفا کند.
وی ادامه داد:  قدرت تفاوت نیروهای نظامی ایمان و تعهد آنان است
سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم، قدرت جنگاوری و دلیل تفاوت نیروهای نظامی ایران با نیروهای نظامی سایر کشورها را در ایمان و تعهد آنان دانست و ادامه داد: نیروهای نظامی ما براى حفظ استقلال، امنیت و تمامیت ارضى ایران، همیشه بااقتدار کامل درصحنه بوده است.
فتح الهی همچنین به قدرت نظامی سپاه اشاره کرد و گفت: دشمن در حوزه جنگ نظامی نمی‌تواند با ما مقابله کند و به همین دلیل به جنگ فرهنگی و اقتصادی روی آورده که لازم است در این راستا برنامه‌ریزی دقیق‌تری داشته باشیم.
یادآور می‌شود، افشار فتح الهی، سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم، با ناو سالار دوم پاسدار اسکندر میرشکاری نسب، فرمانده ناوتیپ رزمی 112 ذوالفقار نیروی دریایی سپاه (ندسا) قشم، به همراه جمعی از فرماندهان سپاه شهرستان قشم و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم دیدار کرد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو