سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم تاکید کرد؛

کوتاه سازی، شفاف سازی و مکانیزه کردن فرآیندهای کاری محور اصلی خدمات منطقه آزاد قشم

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم بر لزوم کوتاه سازی، شفافیت و سیستمی کردن فرآیند خدمات به مردم و سرمایه گذران، به عنوان محورهای اصلی سیاست گذاری این منطقه آزاد تاکید کرد.

به گزارش فرینا به نقل از فکر اقتصادی، افشار فتح الهی در جلسه شورای معاونان، خدمت گزاری به مردم را بالاترین افتخار خواند و بیان داشت: درخواست های مردمی باید با بیشترین تعامل و در اولویت کاری مورد توجه و رسیدگی قرار گیرد.
فتح الهی بر همراهی و همگامی با سایر دستگاه های شهرستان به منظور حل معضلات و مشکلات مردم تاکید ویژه کرد و افزود: به منظور چابک سازی در پاسخگویی به خواسته های مردم و سرمایه گذاران نیاز است تمام فعالیت‌های سازمان سیستمی و مکانیزه شود.
به گفته فتح الهی، هیچ منطقه آزادی به اندازه قشم، ظرفیت تبدیل شدن به پایگاهی برای تولید محصولات ایرانی و صادرات این محصولات به خارج را ندارد.
وی با اشاره به تاکیدات ریاست محترم جمهور برای صادرات کالاهای داخلی عنوان داشت: با توجه به ظرفیت‌های این جزیره، باید بیش از گذشته بر تولید کالاهایی با برند منطقه آزاد قشم و صادرات این محصولات تمرکز کرد.
سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم همچنین از نیروی انسانی به عنوان با ارزش ترین سرمایه برای سازمان یاد کرد و ادامه داد: تقویت ساختار سرمایه انسانی و استفاده از نیروهای بومی متخصص و متعهد یکی از مهم ترین اولویت ها برای به کارگیری افراد در این سازمان است.
 

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو