سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم؛

فصل جدیدی از همکاری بین مسئولان جزیره قشم آغاز شده است

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم گفت: فصل جدیدی از همکاری بین مسوولان جزیره باهدف خدمت‌رسانی بهتر به قشموندان آغازشده است.

به گزارش فرینا به نقل از پایگاه خبری اخبار آزاد مناطق، افشار فتح الهی، در دیدار با اعضای شورای شهر و شهردار شهر قشم بر هم‌افزایی و تعامل بیشتر بین ارگان‌های سازمانی و شهرستان تأکید کرد و بیان داشت: این جلسه مشترک بیانگر آغاز فصل جدیدی از همکاری بین مسئولان جزیره است.
فتح الهی با اشاره به حضور نیروهای جوان در کنار نیروهای باتجربه در ساختار شورای شهر گفت: ترکیب نیروهای جوان و نیروهای باتجربه با روحیه تعاملی که بین مجموعه سازمان منطقه آزاد با شورای شهر و شهرداری قشم به وجود آمده، می‌تواند منشأ اقدامات شایسته و درخوری برای جزیره باشد.
وی از دوگانگی‌های دوره‌های قبل به‌عنوان عامل اصلی عدم بهره‌برداری مناسب از سرمایه‌های ملی یادکرد و افزود: این عدم هماهنگی باعث آسیب به جامعه جزیره در بهره‌مندی از امکانات شده است.
سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم، بر ظرفیت‌های عمرانی موجود که در پی دوگانگی سال‌های پیش دچار آسیب شده تأکید کرد و ادامه داد: برای استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود، باید تعامل بین مجموعه سازمان منطقه آزاد قشم، شورای شهر و شهرداری در کنار بخش خصوصی و فعالان اقتصادی صورت گیرد تا با تقسیم مناسب کارها بر اساس مسوولیت های واگذارشده،  از ظرفیت‌های موجود به‌درستی بهره‌برداری شود.

واگذاری مسئولیت امور شهری، زیباسازی و خدمات بافت قدیم به شهرداری شهر قشم

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم بر تعریف و طراحی برنامه‌ای جامع جهت اشتراک‌گذاری امکانات و توانمندی‌ها تأکید کرد و اظهار داشت: تقسیم وظایف بین مجموعه‌های ذی‌ربط بر اساس این برنامه جامع به انسجام خدمات و ساماندهی امور شهری و درنهایت انتفاع جامعه جزیره کمک می‌کند.
فتح الهی، درراستای رفع مشکلات دوگانگی مدیریتی گفت: مسئولیت امور شهری، زیباسازی و خدمات بافت قدیم شهر قشم به‌طور کامل به شهرداری واگذار می‌شود.  
وی همچنین خواستار رسیدگی به سیما و منظر شهر قشم شد و عنوان داشت: تصمیمات و توافقات اخذشده در این جلسه باید به‌فوریت وارد عرصه عمل شود.
در ادامه این جلسه، میرداد میردادی، شهردار شهر قشم ضمن اعلام آمادگی برای اقدامات مشترک با سازمان منطقه آزاد قشم برخی از معضلات شهری ازجمله نیاز آسفالت‌ها به ترمیم، موضوع جمع‌آوری آب‌های سطحی، پروانه‌های ساختمانی و مجوزهای کسب را برشمرد.
حبیب بازماندگان، رییس شورای شهر قشم نیز خواستار تعاملات بیشتر به‌ویژه در حوزه بافت فرسوده و قدیم شهر قشم شد.
اعضای شورای شهر نیز به موضوعاتی از قبیل نیاز به سالن ورزشی برای جوانان و بانوان، آرامستان، ترمینال مسافری و میدان میوه و تره بار پرداختند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو