رییس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم:

895 مترمربع اراضی خالصه به ارزش 8.9 میلیارد ریال در رمکان قشم رفع تصرف شد

  • چهارشنبه 10 آذر 1400 - 11:32
  • قشم
  • 0 دیدگاه
رییس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم گفت: یک قطعه زمین به مساحت 895 متر مربع از اراضی خالصه واقع در خارج از طرح هادی رمکان جزیره قشم از سوی این یگان رفع تصرف شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد قشم به نقل از شما نیوز، مصطفی مازندرانی ارزش تقریبی این قطعه زمین رفع تصرف شده را هشت میلیارد و 950 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: رفع تصرف این قطعه زمین وفق دستور دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم انجام شد.
رییس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: عملیات رفع تصرف این قطعه از اراضی مذکور با همکاری مامورین پلیس امنیت اقتصادی قشم بدون هیچگونه تلفات و خسارات جانی و مالی از سوی ماموران این یگان صورت گرفت.
مازندرانی با تاکید بر تداوم این این گونه اقدامات برای احقاق حقوق مردم جزیره از حمایت های قانونی امید مهدوی مجد دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم و همچنین از فرماندهی نیروی انتظامی این شهرستان و سایرمسئولینی که در این امر با یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم همکاری داشته اند، صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو