در آخرین روز نمایشگاه کیش اینوکس 2021 اعلام شد؛

غرفه سازمان منطقه آزاد قشم یکی از غرفه های برتر نمایشگاه کیش شد

غرفه سازمان منطقه آزاد قشم یکی از غرفه های برتر سیزدهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور و هشتمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی کیش (اینوکس 2021) شد.

به گزارش فرینا، این موفقیت در آخرین روز از برگزاری این رویداد بزرگ نمایشگاهی از سوی مسئولان نمایشگاه اعلام و لوح و تندیس ویژه به حسین مرادی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم اهداء شد.
براساس این گزارش سازمان منطقه آزاد قشم با معرفی فرصت ها، ظرفیت ها و توانمندی های این منطقه در حوزه های مختلف اقتصادی، نفت و انرژی، گردشگری و سرمایه گذاری، زمینه آشنایی بازدیدکنندگان این نمایشگاه معتبر با فرصت ها، ظرفیت ها و توانمندی های منطقه ازاد قشم را فراهم ساخت.
این گزارش حاکیست که  فعالیت مستمرغرفه سازمان منطقه آزاد قشم در این نمایشگاه از طریق شرکت در جلسات و نشست های تخصصی با بانک ها، گروه های اقتصادی و شرکت های سرمایه گذاری حوزه های مختلف، نقش موثری در انتخاب این غرفه به عنوان یکی از غرفه های برتر سیزدهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور و هشتمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی کیش (اینوکس 2021) بوده است.
همچنین برگزاری جلسات و نشست های تخصصی با بانک ها، گروه های اقتصادی و شرکت های سرمایه گذاری حوزه های مختلف در غرفه سازمان منطقه آزاد قشم با هدف معرفی و حضور سرمایه گذاران جهت تامین مالی و مشارکت در پروژه های عمرانی، نفت و انرژی، صنعتی، گردشگری و سرمایه گذاری در این منطقه از دیگر فعالیت های این غرفه در طول برگزاری این نمایشگاه ها بشمار می رود.
حضور فعال و ایراد سخنرانی نمایندگان سازمان منطقه آزاد قشم در پنل های تخصصی مرتبط با شیوه های نوین تامین مالی، سرمایه گذاری و مناطق آزاد نیز در این دو نمایشگاه با استقبال گرم متخصصان و علاقه مندان حاضر در این پنل ها روبرو شد.
گفتنی است، سیزدهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی از تاریخ 8 لغایت 11 آذر ماه با حضور بیش از 200 شرکت داخلی در جزیره کیش برگزارشد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو