نظارت مستمر بر فعالیت وسائط نقلیه عمومی کیش

  • چهارشنبه 24 آذر 1400 - 11:35
  • کيش
  • 0 دیدگاه
سرپرست مدیریت حمل و نقل شرکت عمران، آب و خدمات کیش نظارت بر فعالیت وسائط نقلیه عمومی را ابزاری مناسب برای ارتقاء سطح خدمات به مردم عنوان کرد.

به گزارش فرینا، محمدرضا قهاری سرپرست مدیریت حمل و نقل عمومی شرکت عمران، آب و خدمات کیش ابزار نظارتی را در راستای تعامل سازنده با پلیس امنیت و راهور کیش عنوان کرد و گفت: وسائط نقلیه عمومی کیش مانند تاکسی ها و خودروهای کرایه ای به سیستم ردیاب مجهز است و در صورت نیاز پلیس امنیت، راهور و نیروی انتظامی اطلاعات لازم ارائه می شود.

 سرپرست حمل و نقل عمومی کیش در ادامه تصریح کرد: بر اساس ارسال گزارش های اعضای جامعه رانندگان و آژانس ها با متخلفین برخورد و اعمال قانون می شود.

محمدرضا قهاری خاطر نشان کرد: هرگونه نقل و انتقال، تمدید دفترچه و صدور مجوز فعالیت نیز در این حوزه انجام می‌شود.

قهاری با بیان که کرایه تاکسی طبق مصوبه شورای ترافیک و با استفاده از تاکسی‌متر محاسبه می شود، گفت: رانندگان تاکسی موظف هستند در راستای ارائه خدمات شایسته به مردم جزیره کیش از تاکسی متر استفاده کنند.

سرپرست مدیریت حمل و نقل عمومی کیش تصریح کرد: در صورت مشاهده‌ی هرگونه تخلف یا دریافت گزارش مربوطه در این حوزه، جریمه برابر ضوابط صورت اعمال و در صورت تکرار، خودروی مورد نظر به پارکینگ منتقل خواهد شد.

وی از "تعیین صلاحیت" به عنوان یکی دیگر از خدمات حمل و نقل به جامعه رانندگان وسائط نقلیه عمومی نام برد و تاکید، کرد: توسط چهار خودروی گشت در دو شیفت روزانه و یک خودرو در شیفت شبانه بر فعالیت حمل و نقل نظارت می شود.

سرپرست حمل و نقل عمومی کیش همچنین افزود: رانندگان حدود دو ماه با رعایت دوره‌های مربوطه و ارائه‌ی مدارک در قالب چهارچوب‌های مدون، مجوز فعالیت اقتصادی(رانندگی) و ورود به سیستم حمل و نقل را دریافت خواهند کرد.

وی در پایان گفت: تمام عملیات مربوط به نقل و انتقال تاکسی‌ها در این اداره انجام  می شود و برای طرح پلاک‌گذاری به راهور مراجعه می کنند.

خبرنگار منطقه آزاد کیش امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو