شخصیت شهید حاج قاسم سلیمانی قابل تعلیم است

  • شنبه 27 آذر 1400 - 11:31
  • اروند
  • 0 دیدگاه
فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان در مراسم ((روایت حبیب))، گفت: نباید شهید سلیمانی را تنها بعنوان اسطوره و نماد نظامی بدانیم؛ چرا که شخصیت محکم ایشان برای نسل جوان قابل تعلیم است.

به گزارش فرینا؛ سرتیپ پاسدار حسن شاهوار پور در مراسم بزرگداشت دومین سالگر شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی با عنوان((روایت حبیب)) ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند و حوزه هنری برای ترتیب این برنامه فاخر، اظهار داشت: شهید سلیمانی تربیت یافته مکتب امام راحل در نهضت انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: باید شخصیت این شهید بزرگوار را برای جوانان امروز ترسیم کنیم تا با کپی برداری از آن به مقابله سختی ها و موانعی که پیش رو داریم، بروند.

فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان اذعان داشت: مکتب حاج قاسم ضرورت امروز کشور است و از آن می توان به عنوان الگوی عملی بخش های مدیریتی و اجرایی کشور بهره برد.

وی با تاکید براینکه این مکتب تنها در دفاع از حریم بیت(ع) نبو،افزود: ایشان تلاش کرد تا طی این سال ها کینه ی به وجود آمده از جنگ ایران و عراق را رفع کند.

سرتیپ پاسدار حسن شاهوار پور با بیان خاطره ای از حضور این شهید بزرگوار و حضورشان در دوران سیل خوزستان، خاطر نشان کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در کمک رسانی به مردم سیل زده خوزستان در سال 98 از هیچ تلاشی دریغ نکرد و با حضور در روستاهای این استان، جهادی و شبانه روزی مانند یک پدر جانفشنانی نمود

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو