برگزاری شب خاطره «روایت حبیب» در منطقه آزاد اروند

  • شنبه 27 آذر 1400 - 11:31
  • اروند
  • 0 دیدگاه
محفل خاطره و همایش «روایت حبیب» با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین در محل سالن همایش های سازمان منطقه آزاد اروند، برگزار شد.

به گزارش فرینا، این سازمان با بیان اینکه ویژه‌برنامه«روایت حبیب» با برپایی محفل خاطره و همایش در محل سازمان منطقه آزاد اروند که باحضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند،فرمانده سپاه حضرت ولی عصر خوزستان، فرمانداران شهرستان های آبادان و خرمشهر، فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان های آبادان و خرمشهر و دیگر مسئولین برگزار شد؛ سرانجام پس از 3 روز به حضور خود در استان خوزستان خاتمه داد، گفت: پس از رونمایی از سردیس شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در شهرستان آبادان و برپایی نمایشگاه عکس، امروز محفل خاطره و همایش با حضور وخاطره گویی سردار حسن شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر خوزستان، ادامه پیدا کرد.

قدرت اله طمیمیان اظهار داشت: زهرا کرد زنگنه مادر شهید مدافع حرم رضا عادلی از شهدای مدافع حرم خوزستان و یکی از شهیدان گلگون کفن درعملیات آزادسازی شهرهای شیعه‌ نشین نبل و الزهرا سوریه ، در بخش دیگری از همایش با ذکر خاطره ای از شهادت فرزند رشیدش، فضای این محفل معنوی شد.

وی ضمن اشاره به اینکه «کاروان هنری روایت حبیب» در دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در 10 استان کشور به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری می‌پردازد؛ تصریح کرد: شعرخوانی حبیب کسبی، اجرای موسیقی، مدیحه سرایی گروه بین المللی مصباح الهدی، اجرای نمایش و.. ازجمله برنامه هایی بود که در این مراسم برای دوستداران شهید عزیز سپهبد حاج قاسم سلیمانی، به اجرا درآمد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند این رویداد بزرگ فرهنگی را گامی مهم در پاسداشت یاد و خاطره و مکتب شهید سلیمانی دانست و اذعان داشت: شهید سردار قاسم سلیمانی یکی از محبوب‌ترین چهره‌های انقلاب اسلامی و نماد مبارزه با نظام سلطه و ظلم جهانی است که با برپایی چنین رویدادهایی باید خط فکری و مکتبش را برای نسل جوان زنده نگه داریم.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :