با حضور مشاور رئیس جمهور صورت گرفت:

بهره برداری از مدرسه 8 کلاسه احداثی سازمان منطقه آزاد ماکو در روستای قیرکندی پلدشت

همزمان با سومین روز از سفر «سعید محمد» مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی به منطقه آزاد ماکو،‌ مدرسه 8 کلاسه احداثی سازمان منطقه آزاد ماکو در روستای قیرکندی شهرستان پلدشت به بهره برداری رسید.

به گزارش فرینا، این مدرسه در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و با توجه به اهمیت موضوع آموزش و پرورش برای مجموعه منطقه و خدمات رسانی به روستاهای محروم منطقه و به پاس قدردانی از زحمات معلمین آغاز این پروژه در هفته معلم سال 99 انجام گرفت و امروز به بهره برداری رسید.

مدرسه 8 کلاسه پیام در روستای قیرکندی در زمینی به مساحت 2400 متر مربع و در سه طبقه هر طبقه 370 متر مربع با اعتبار 61 میلیارد ریال با حضور مشاور رئیس جمهور،‌ مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو،‌ نماینده مردم ماکو،‌ چالدران، شوط و پلدشت،‌ امام جمعه پلدشت و جمعی از مسئولین منطقه افتتاح شد.

سازمان منطقه آزاد در راستای توسعه زیرساخت‌های آموزشی و حل مشکلات فضای آموزشی در منطقه، در شهر یولاگلدی، روستاهای آداغان و قیرکندی اقدام به احداث مدارس 10، 9 و 8 کلاسه کرده است.

گفتني است؛ دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاري ـ صنعتي و ویژه اقتصادی روز شنبه (27آذرماه) به منظور بازدید از طرح های عمرانی و سرمایه گذاری منطقه آزاد ماکو به این منطقه سفر كرد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو