برگزاری دوره تربیت مربی قرآنی کودک در منطقه آزاد قشم

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم گفت: در راستای سیاست ها و رویکرد فرهنگی ـ دینی سازمان منطقه آزاد قشم، دوره تربیت مربی قرآنی کودک با حضور 35 نفر فراگیر از تحصیل کردگان روستاهای جزیره قشم برگزار شد.

به گزارش فرینا به نقل از فکر اقتصادی، حامد بی آزار این دوره آموزشی را شامل سه بخش مقدماتی، تکمیلی و پیشرفته اعلام کرد و افزود: در این دوره به فراگیران روش های روانشناسی جهت ترغیب کودکان به نماز ارائه و مهارت های زندگی  نیز آموزش داده شد.
بی آزار، بخش مقدماتی این دوره را شامل آموزش الفبا، نماز و روخوانی قرآن خواند و یادآور شد: در بخش تکمیلی این دوره  نیز مباحثی با عناوین «زنگ دوستی»، «کودک قانونمند»، «کودک باهوش» و «مسئول بد رفتاری کودک» به فراگیران آموزش داده شد.
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم تصریح کرد: بخش پیشرفته این دوره نیز شامل مباحثی با عناوین «خودآگاهی و همدلی»، «مهارت های ارتباطی» ، «هوش هیجانی»، «تفکر خلاقانه و نقاد» و «حل مسئله و تصمیم سازی» بود.
گفتنی است؛ دوره آموزشی تربیت مربی قرآنی کودک از تاریخ 24 آذر 1400 با همکاری موسسه فرهنگی قرآن و عترت فاطمه الزهرا (س) به مدت شش روز در منطقه آزاد قشم برگزار شد.

برچسب ها : منطقه آزاد قشم
خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو