در آیین ویژه آغاز دهه گرامیداشت مکتب حاج قاسم سلیمانی در قشم تاکید شد؛

قدرت شهید سلیمانی باعث محبوبیت او در ایران و جهان بود

آیین ویژه آغاز دهه گرامیداشت مکتب حاج قاسم سلیمانی با حضور حجت الاسلام علیرضا پناهیان استاد حوزه و دانشگاه، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی امام جمعه، محمد محمدحسینی تختی سرپرست فرمانداری و سرهنگ پاسدار حجت امیری کیا فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان قشم، جمعی از مدیران سازمان منطقه آزاد قشم و مسئولان شهرستانی و اقشار مختلف مردم این شهرستان در محل مصلی قشم برگزار شد.

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاری ایرنا، استاد حوزه و دانشگاه در این آیین طی سخنانی ویژگی برجسته مکتب شهید سلیمانی که باعث محبوبیت او در ایران و جهان و نزد دوستان و دشمنان شد، قدرت وی دانست.
حجت الاسلام علیرضا پناهیان قدرت حاج قاسم سلیمانی را ناشی از قدرت حقیقی آن شهید خواند و گفت: بر این اساس، خانواده‌ها، آموزش و پرورش و مساجد باید برای تقویت قدرت روحی فرزندان این سرزمین تلاش کنند.
حجت الاسلام پناهیان با اشاره به اینکه شهید سلیمانی از موضع قدرت مهربان بود، افزود: این ویژگی به دلیل آشنایی این شهید با فرهنگ ورزش زورخانه‌ای در او متجلی شده بود.
این استاد حوزه و دانشگاه در بخش دیگری از سخنان خود با بیان وجود محرومیت‌هایی در جزیره قشم و تاکید بر ضرورت  رفع  این محرومیت ها یادآور شد: در این رابطه  امید زیادی به دولت فعلی وجود دارد که بتواند این محرومیت ها را برطرف کند.
به گفته وی، جامعه باید قوی باشد و قدرت اقتصادی آن تقویت شود و در این راه مردم باید تشریک مساعی کنند و با تشکیل تعاونی‌ها، قدرت اقتصادی خود را افزایش دهند.
براساس این گزارش حجت الاسلام غلامرضا حاجبی امام جمعه و سرهنگ پاسدار حجت امیری کیا فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان قشم نیز در این آیین طی سخنانی با تشریح ویژگی های شهید سلیمانی بر ضرورت تداوم راه آن شهید برای نیل به آرمان های انقلاب اسلامی تاکید کردند. 
گفتنی است؛ نوحه خوانی و دمام و سنج زنی به همراه بوق در ابتدای مراسم، پذیرایی از میهمانان توسط موکب انصار المهدی، اجرای سرود، شعرخوانی و سخنرانی درباره شخصیت شهید سلیمانی و مداحی بخش‌های مختلف این آیین را تشکیل می‌داد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو