بازدید معاون امور سلامت سازمان پدافند غیرعامل کشور از بخش های مختلف منطقه آزاد قشم

علی محمد لطیفی معاون امور سلامت سازمان پدافند غیرعامل کشور به همراه محسن زینلی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری هرمزگان و به همراه جمعی از نیروهای حوزه پدافند غیرعامل حراست سازمان منطقه آزاد قشم از بخش های مختلف این شهر بازدید کردند.

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاري ايرنا، در این برنامه که به منظور بازرسی و بررسی وضعیت مرزبانی زیستی صورت پذیرفت، بیمارستان پیامبر اعظم (ص)، شرکت آب و برق و تاسیسات منطقه آزاد قشم، شرکت نظارت بر ضوابط بهداشت انسانی و استاندارد قشم و بندر بهمن مورد بازدید قرار گرفتند.
در این بازدیدها معاون امور سلامت سازمان پدافند غیرعامل کشور نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی و ارائه خدمات مرزبانی زیستی را در قشم مطلوب دانست و از اقدامات انجام شده در جهت حفظ آمادگی و رعایت اصول مربوط به پدافند غیرعامل در منطقه تقدیر کرد.
لطیفی همچنین در بازدید از شرکت نظارت بر ضوابط بهداشت انسانی و استاندارد قشم، ضمن ابراز رضایت از مجموعه شرایط و عملکرد آن، اعلام کرد که این مجموعه قابلیت تبدیل شدن به پایلوت آزمایشگاه پدافند غیرعامل در منطقه جنوب کشور تبدیل شود.
معاون امور سلامت سازمان پدافند غیرعامل کشور در پایان تصریح کرد: با اقدام هایی که در حوزه پدافند غیرعامل در بخش های مختلف انجام شده، می توان این نوید را به مردم داد که توسعه در این مسیر به خوبی در حال انجام است و سازمان پدافند غیرعامل کشور آمادگی همکاری همه جانبه با این منطقه را دارد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو