فرآیند سرمایه گذاری صاحبان صنایع در پیام تسهیل می شود

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری و سیاست های دولت مبنی بر حمایت هر چه بیشتر از تولید و صنعت عنوان کرد: یکی از مهم ترین موضوعاتی که میتواند برای تسریع در امر سرمایه گذاری صاحبان صنایع اثر گذار باشد همکاری فی مابین دستگاه های متولی برای صدور مجوز های لازم و تسهیل روند استقرار صنایع در این منطقه ‌ و استان است .

به گزارش فرینا، نادر ثناگومطلق در نشستی با رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز افزود: هم اکنون منطقه ویژه اقتصادی پیام به عنوان قطب صنعتی استان توانسته با تامین زیر ساخت های مناسب که شاهد روند رو به رشد آن هستیم بیش از 100 واحد تولیدی فعال درحوزه های مختلف را در این منطقه جذب و مستقر نماید. 
ثناگومطلق همچنین به موضوع احیا واحد های راکد و نیمه راکد تولیدی در این منطقه نیز اشاره کرد و افزود: در راستای از بین بردن موانع پیش پای صنعتگران و همچنین بازگشت این واحد های نیمه فعال به چرخه تولید اقداماتی در این منطقه انجام شده است. 
وی اضافه کرد: طی سال گذشته حدود 10 واحد در این منطقه با اقدامات صورت گرفته که بنا به دلایل مختلفی نیمه فعال شده بودند به چرخه تولید بازگشتند همچنین با فعالیت مجدد این واحدها زمینه اشتغال زایی بیش از 200 نفر فراهم شد. 
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام تاکید کرد: تسهیل و تسریع در روند سرمایه گذاری فعالان اقتصادی امری است که باید در کشور به عنوان یک اصل در نظر گرفته شود تا با حمایت از این بخش بتوانیم شاهد رونق تولید و اشتغال در کشور باشیم .

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :