تعهداتِ تامین اجتماعی از اصلی‌ترین دغدغه‌های سازمان منطقه آزاد کیش است

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، با تاکید بر پیگیری‌های متعدد در جهت ایجاد مرکز درمانی وابسته به تامین اجتماعی، از توقف ابلاغیه‌ی جدید سازمان تامین اجتماعی مبنی بر محاسبه‌‌ی خدمات بیمارستان کیش به نرخ دولتی خبر داد.

به گزارش فرینا، حسین شمسیان‌راد، یکی از دغدغه‌های اصلی سازمان را در دوره‌ی مدیریت جدید، موضوع "تامین اجتماعی" عنوان کرد و افزود: پیگیری‌های متعددی برای ایجاد مرکز درمانی وابسته به تامین اجتماعی انجام شده است و ان‌شاءالله به‌زودی اتفاقات خوبی برای حل این مشکل دیرینه‌ی مردم در کیش شاهد خواهیم بود.

شمسیان‌راد با اشاره به ابلاغی که اخیرا منتشر شده است، گفت: در زمانی که پیگیر موضوع تامین اجتماعی بودیم، ابلاغی به دست‌مان رسید که بر اساس آن بیمارستان تخصصی کیش از ابتدای بهمن‌ماه، ملزم به محاسبه‌ خدمات خود با سازمان تامین اجتماعی به تعرفه‌ی دولتی خواهد بود.

وی، ارائه‌ی خدمات در کیش را بر اساس این ابلاغ، به حداقل ممکن عنوان کرد و ادامه داد: بلافاصله رایزنی‌هایی برای توقف اجرای این دستور که خلاف مصالح عمومی و رفاه مردم است، انجام شد و درنهایت با گفتگو با وزیر رفاه، وعده‌ی توقف این طرح در جهت رفع نگرانی‌های مردم داده شد.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان، با تاکید بر پیگیری ایجاد مرکز درمانی تامین اجتماعی در کیش بعد از سال‌های طولانی، تصریح کرد: تلاش ما در سازمان رفع تمام دغدغه‌های مردم در کلیه امور اجتماعی و هر موضوعی که به رفاه و آسایش آنان ارتباط دارد، است و به‌خصوص در حوزه‌ی حیاتی درمان، اجازه نخواهیم داد مصالح عمومی مردم با برخی ابلاغیه‌ها دستخوش تلاطم شود.

خبرنگار منطقه آزاد کیش امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو