اولویت‌های سرمایه‌گذاری منطقه ویژه اقتصادی بوشهر اعلام شد

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر، اولویت‌های سرمایه‌گذاری منطقه ویژه اقتصادی بوشهر را اعلام کرد.

به گزارش فرینا، حسین نامور، اولویت‌های سرمایه‌گذاری در این منطقه را اعلام کرد و اظهار داشت: آماده استقبال و حمایت از سرمایه‌گذاران هستیم.

نامور خاطر نشان کرد: ظرفیت‌ها و فرصت‌های بسیار خوبی برای سرمایه گذاری و تولید در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر فراهم شده و از حضور سرمایه‌گذاران در این منطقه استقبال می‌کنیم.

وی به تشریح اولویت‌های سرمایه‌گذاری در این منطقه پرداخت و اضافه کرد: ایجاد و احداث صنایع پائین‌دست پتروشیمی، نفت و گاز و تولید تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت و گاز از مهم‌ترین اولویت‌های سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر است.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی بوشهر از دیگر اولویت‌ها به احداث نیروگاه برق سیکل ترکیبی و خورشیدی اشاره کرد و افزود: تولید و مونتاژ موتور و تجهیزات انواع شناور و صنایع دریایی و همچنین تولید و مونتاژ خودرو، تجهیزات و لوازم جانبی از دیگر اولویت‌ها است.

نامور، تولید و مونتاژ وسایل و لوازم خانگی و آشپزخانه‌ای را از دیگر اولویت‌ها ذکر کرد و ادامه داد: تولید و مونتاژ وسایل الکتریکی و الکترونیکی از دیگر اولویت‌ها است.

وی افزود: تولید و فرآوری و بسته‌بندی فرآورده‌های کشاورزی و مواد غذایی، صنایع بسته‌بندی و فرآوری انواع آبزیان، ایجاد سیستم‌های تصفیه پسماند آب صنایع و کارخانجات و آب‌شیرین‌کن، سرمایه‌گذاری در حوزه فناوری‌های زیست‌محیطی و فناوری نانو، صنایع های‌تک و دانش‌بنیان از دیگر اولویت‌های سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :