رییس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد

رفع تصرف 470 متر مربع اراضی خالصه به ارزش 7 میلیارد ریال در شهر درگهان قشم

رییس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم از رفع تصرف یک قطعه از اراضی خالصه واقع در شهر درگهان جزیره قشم به مساحت 470 مترمربع توسط این یگان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد قشم مصطفی مازندرانی ارزش تقریبی این قطعه زمین رفع تصرف شده را  هفت میلیارد و 50 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: رفع تصرف این اراضی در اجرای حکم قضایی صادره از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم مبنی بر رفع تصرف و اعاده وضع سابق آن انجام شد.
رییس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم افزود: این یگان این قطعه  از اراضی درگهان را در معیت نمایندگان دادستان و مدیریت حقوقی و قراردادهای سازمان منطقه آزاد قشم با همکاری معاونت عملیات دریایی و مامورین فرماندهی پایگاه دریابانی شهرستان قشم،  کلانتری شهر درگهان و پلیس امنیت اقتصادی قشم بدون هیچگونه تلفات وخسارات مالی و جانی رفع تصرف کرد. 
مازندرانی با تاکید بر تداوم این این گونه اقدامات برای احقاق حقوق مردم جزیره از حمایت های قانونی امید مهدوی مجد دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم وهمچنین از فرماندهی انتظامی و فرماندهی پایگاه دریابانی شهرستان قشم و سایرمسئولینی که در این امر با یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم همکاری داشته اند، صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :