با حکم سعید محمد؛ مدیر اجرایی منطقه آزاد اردبیل معرفی شد

با حکم مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی، «علیرضا سلیمانی فرجام» به عنوان «مدیر اجرایی منطقه آزاد اردبیل» معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، در حکم سلیمانی فرجام آمده است؛ 
نظر به تخصص، تجارب و سوابق ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «مدیر اجرایی منطقه آزاد اردبیل» منصوب می شوید.
با عنایت به شعار سال؛ نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری به «سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها»؛ از جنابعالی انتظار می رود به منظور راه اندازی منطقه آزاد اردبیل ضمن برنامه ریزی و پیگیری امور حقوقی، تحویل امالک و اراضی، برنامه های اجرایی و ساختار و تشکیلات آن در هماهنگی با مدیریت سازمان منطقه آزاد ماکو به عنوان معین آن منطقه، نسبت به تهیه طرح جامع و پیگیری تصویب آن اهتمام ورزید.

«علیرضا سلیمانی فرجام»، کارشناسی ارشد مهندسی عمران و دانشجوی دکترای تخصصی مدیریت ساخت است. از سوابق اجرایی و مدیریتی وی می توان به مدیریت پروژه های عمرانی در داخل و خارج از کشور اشاره نمود که مدیریت پروژه های صحن مطهر حضرت فاطمه زهرا(س) در نجف اشرف، صحن مطهر عقیله بنی هاشم (س) در کربلای معلا، پروژه های بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، بیمارستان تخصصی اوتیسم در نجف اشرف، راه آهن خرمشهر تا شلمچه از آن جمله است.

گفتنی است؛ منطقه آزاد اردبیل یکی از 7 منطقه آزاد جدیدی است که ابتدای امسال توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام ابلاغ و دولت موظف به راه‌اندازی آن شد.

این 7 منطقه آزاد جدید در استان‌های گلستان (اینچه‌برون)، ایلام (مهران)، اردبیل (اردبیل)، سیستان و بلوچستان (سیستان)، کردستان (بانه ـ مریوان)، بوشهر (بوشهر)، کرمانشاه (قصر شیرین) قرار دارد.

یادآور می شود؛ تاکنون با حکم «سعید محمد»، مدیران اجرایی مناطق آزاد اینچه برون، سیستان، بوشهر و بانه ـ مریوان معرفی شده بودند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو