فقدان مدیریت جهادی؛ مهم‌ترین عامل عقب‌ماندگی در سال‌های گذشته بوده است

  • سه شنبه 23 فروردين 1401 - 12:08
  • اروند
  • 0 دیدگاه
 نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، در نشست هم‌اندیشی سران عشایر و طوایف آبادان و خرمشهر با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند که در محل سالن جلسات شهید موسوی این سازمان برگزار شد، اظهارداشت: منطقه آزاد اروند به‌طور غیر مستقیم و از طریق اشتغال‌زایی می‌تواند در افزایش امنیت نقش ایفا کند، 80 درصد ناامنی‌های فعلی موجود در جامعه زاییده از فقر و بیکاری است.

به‌گزارش فرینا، سیدمجتبی محفوظی افزود: آبادان و خرمشهر بالاترین پتانسیل را برای ایجاد فرصت‌های شغلی در کشور دارد، وضعیت اشتغال پیش از جنگ تحمیلی نیز گواه این سخن است.
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز نیز تمام بسترهای قبلی نظیر پالایشگاه، پتروشیمی، بنادر و منطقه آزاد اروند موجود است اما تنها یک خلأ مهم وجود دارد و آن‌هم خلأ یک مدیریت واحد و جهادی است، دلیل آنکه بعد از پایان جنگ تحمیلی تا به امروز نتوانستیم به شکوفایی گذشته خود بازگردیم فقدان این مدیریت جهادی بوده است.
وی با بیان اینکه نمایندگان شأن نظارتی و قانون‌گذاری دارند، بیان کرد: در این سال‌ها در حوزه مطالبه‌گری احقاق حقوق مردم تلاش‌های بسیاری داشتیم که اسناد و مدارک آن موجود است، امید داریم که مسئولین اجرایی که متولی امور اجرایی هستند آستین‌ها را بالا زده و برنامه‌های خود را محقق کنند.
محفوظی همچنین با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته از طریق ستاد کل نیروهای مسلح به‌منظور اخذ مجوز برداشتن دژ خاکی اروند رود، افزود: در همین زمینه تفاهم‌نامه‌ای سه جانبه میان استانداری خوزستان، سازمان منطقه آزاد اروند و ستاد کل نیروهای مسلح منعقد شد تا به‌صورت تدریجی دژ خاکی اروندرود توسط سازمان منطقه آزاد اروند برداشته شود، منتظر تحقق وعده برداشتن کامل دژ خاکی اروند رود هستیم.
وی افزود: امیدواریم با مدیریت جهادی استقرار یافته در سازمان منطقه آزاد اروند در دولت مردمی شاهد تحول در این منطقه باشیم.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو