مسئول اداره منطقه آزاد چابهار در راهپیمایی روز قدس:

راهپیمایی روز قدس، حمایت از حقوق مردم فلسطین است

مسئول اداره سازمان منطقه آزاد چابهار با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس، حمایت از حقوق قانونی مردم فلسطین است گفت: سرزمین بیت‌المقدس از جهات مختلف برای ادیان بزرگ دارای اهمیت است.

به گزارش فرینا به نقل از ایرنا، نصرالله ابراهیمی روز جمعه در آیین راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز روز جهانی قدس، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برای حمایت و پشتیبانی از ملت مظلوم فلسطین در برابر زورگویی‌ها و حرکت ظالمانه صهیونسم و آمریکای جنایتکار همه ملت ایران با پیروی از امام راحل عظیم‌الشان و لبیک به پیام مقام عظمای ولایت، امام خامنه‌ای جمع شدند تا پشتیبانی خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کنند.

ابراهیمی تصریح کرد: سرزمین بیت‌المقدس و قدس از جهات مختلف برای ادیان بزرگ که ویژه‌ترین آن دین مبین اسلام، مسیحیت و یهودیت بوده از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

به گفته وی، بیت‌المقدس اولین قبله‌گاه مسلمین جهان است و برای اینکه سرزمین مقدس محل ظهور و گسترش و زندگی انبیاء الهی بوده است به گونه‌ای که رژیم غاصب صهیونیسم با دخالت‌های آشکار و ظالمانه به دنبال انحصارگری این سرزمین برای خود است.

مسئول اداره سازمان منطقه آزاد چابهار اظهار داشت: همه مسلمین جهان در این روز جمع می‌شوند تا حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام و از حقوق قانونی این مردم حمایت کنند.

حضور پرشور مردم روزه‌دار چابهار در آیین راهپیمایی روز جهانی قدس با فریادها و شعارهای کوبنده‌ای همچون حمایت از فلسطین شعار ملت ماست، باری دیگر ترفندها و توطئه‌های رژیم جعلی و غاصب صهیونیسم و حامیانش را نقش برآب کرد.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو