فعالیت بیمارستان خلیج فارس تا یک ماه آینده شبانه روزی می شود

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از آغاز فعالیت شبانه روزی مرکز پزشکی خلیج فارس(بیمارستان جی جیان) تا یک ماه آینده خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، افشار فتح الهی در بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان خلیج‌فارس که با حضور جمعی از مدیران این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: ارائه خدمات مناسب و در خور شان مردم نجیب قشم جهت رفاه حال ساکنان بخش‌های مختلف جزیره باید در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: افزایش رضایتمندی ساکنان جزیره از خدمات این مجموعه درمانی سرمایه اصلی سازمان منطقه آزاد قشم است که باید برای این مهم با برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری صحیح، تلاش نمود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در ادامه با تأکید بر تکمیل هرچه سریع‌تر بخش‌های نیمه‌تمام مرکز پزشکی خلیج‌فارس، افزود: زایشگاه و اتاق عمل بخش‌های ضروری این بیمارستان هستند که باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به راه‌اندازی آن‌ها اقدام کرد.

به گفته فتح الهی؛ فرآیند اخذ موافقت اصولی و همچنین مجوزهای لازم جهت افزایش زمان خدمات‌رسانی و بهبود کیفیت خدمات درمانی باید به‌سرعت انجام شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم نجیب قشم به‌ویژه بخش‌های غربی جزیره نیازمند بیمارستانی مجهز هستند که امیدواریم با رویکرد دولت مردمی، توجه جدی برای رفع نیاز درمانی و بهداشتی این منطقه صورت گیرد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :