«آموزش» در حوزه صنایع دستی را سرمایه‌گذاری می‌دانیم

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، بر اهمیت آموزش در حوزه صنایع دستی تأکید کرد و گفت: آموزش برای ما هزینه نیست بلکه یک سرمایه‌گذاری با ارزش است.

به گزارش فرینا، حجت‌الاسلام عادل فریحی حضور حداکثری فعالین عرصه صنایع دستی در نشست مذکور را نشانه وحدت و یک‌پارچکی فعالان این حوزه دانست و افزود: سازمان منطقه آزاد اروند خود را متولی ایجاد شغل می‌داند که در همین راستا توسعه و پرورش صنایع دستی یکی از راه‌های مهم اشتغالزایی محسوب می‌شود.

حجت الاسلام فریحی در خصوص ایجاد نمایشگاه با توجه به نزدیک شدن جام جهانی فوتبال در قطر، اظهار داشت: منطقه آزاد اروند با توجه به ظرفیت‌های موجود؛ آمادگی خود را برای حضور در هر نمایشگاهی که به‌واسطه جام جهانی فوتبال چه در جزیره کیش برپا شود و چه در کشور قطر، اعلام کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش بر اهمیت آموزش در حوزه صنایع دستی تأکید کرد و گفت: آموزش برای ما هزینه نیست بلکه یک سرمایه‌گذاری با ارزش است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در پاسخ به برخی از خواسته های فعالین صنایع دستی، تصریح کرد: متأسفانه حل بعضی مسائل فراتر از توان سازمان منطقه آزاد اروند است و گیر قانونی دارد؛ چرا که ماده 65 قوانین مناطق‌آزاد همچنان اعمال نمی‌شود و دست ما در بسیاری امور بسته است؛ اما هر کجا که لازم باشد در جایگاه نظارتی فعالیت‌های مربوطه را پیگیری و انجام می‌دهیم.

برچسب ها : منطقه آزاد اروند
خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :