در جلسه کمیسیون عمران مجلس با مسئولان جزیره قشم صورت گرفت؛

همراهی نمایندگان استان هرمزگان برای بهبود خدمات رسانی در قشم

نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در جلسه کمیسیون عمران که با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از مسئولان اجرایی این شهرستان برگزار شد، بر لزوم همدلی و سرعت بخشیدن به فرآیند توسعه در جزیره قشم تاکید کردند.

به گزارش فرینا، احمد مرادی، منصور آرامی نمایندگان بندرعباس و احمد جباری، نماینده غرب استان هرمزگان نمایندگان استان هرمزگان بودند که در جلسه کمیسیون عمران به بیان مشکلات جزیره قشم و رایزنی برای حل مشکلات این منطقه پرداختند.
پیگیری مطالبات شهرداری های جزیره قشم جهت تجهیز و تامین ماشین آلات و همچنین برنامه ریزی برای ارائه خدمات بهتر به ساکنان جزیره یکی از موضوعاتی بود که در جلسه کمیسیون عمران مجلس مورد تاکید نمایندگان استان هرمزگان قرار گرفت.
نمایندگان استان هرمزگان همچنین همراهی و تعامل سازنده میان نمایندگان مجلس، مسئولان بخش های مختلف در جزیره و منطقه آزاد قشم و جامعه را مهمترین عامل زمینه ساز توسعه متوازن و پایدار در قشم دانستند.
براساس این گزارش در پایان جلسه کمیسیون عمران با مدیرعامل منطقه آزاد قشم و جمعی از مسئولان اجرایی این شهرستان، نمایندگان استان هرمزگان وعده همراهی و پیگیری مطالبات در مجلس را مطرح نمودند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :