حضور فعال سازمان منطقه آزاد قشم در دومین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات کیش

سرپرست مدیریت فناوری اطلاعات و تحول دیجیتال سازمان منطقه آزاد قشم از نمایش ظرفیت‌ها و توانمندی‌های سازمان منطقه آزاد قشم در دومین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات کیش موسوم به کیتکس خبر داد.

به گزارش فرینا، رامین جعفرپور بابیان این مطلب، اظهار کرد: هدف از شرکت در این نمایشگاه، استفاده از فن‌آوری‌های نوین و تکنولوژی‌های روز ارائه‌شده توسط هلدینگ ها و شرکت های داخلی فعال در حوزه فناوری اطلاعات جهت حل چالش‌های مناطق آزاد بود.

جعفرپور ادامه داد: همچنین معرفی ظرفیت‌ها و شرایط موجود در منطقه آزاد قشم جهت فعالیت شرکت های فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات با رویکرد حمایت از شرکت های دانش‌بنیان یکی از اهداف اصلی شرکت در این رویداد بود.

سرپرست مدیریت فناوری اطلاعات و تحول دیجیتال سازمان منطقه آزاد قشم افزود: توسعه شهر هوشمند ازجمله فناوری‌های نوین مالی، رمز ارزها و استفاده از فناوری بلاک چین، فعالیت‌های محور آی تی و فناوری‌های توسعه‌ای اطلاعات و ارتباطات محورهای اصلی این نمایشگاه بود.

به گفته جعفرپور؛ در پایان دومین نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات کیش (کیتکس 2022) از غرفه سازمان منطقه آزاد قشم به‌عنوان یکی از غرفه‌های برتر این نمایشگاه تقدیر شد.

گفتنی است؛ دومین نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات (کیتکس) در فضایی نزدیک به 14 هزار مترمربع و با حضور 180 شرکت از 19 تا 22 اردیبهشت در مرکز دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش برگزار شد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :