کارگروه های ویژه رسیدگی به مشکلات واحدهای صنعتی و تجاری ارس تشکیل می شود

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس از تشکیل کارگروه های ویژه رسیدگی به مشکلات واحدهای تجاری و صنعتی ارس خبر داد.

به گزارش فرینا، مجید کیانی در جلسه شورای معاونین و مدیران ارس با اعلام این خبر گفت: در راستای تسریع در حل و فصل مشکلات فعالین اقتصادی ارس، کارگروه تخصصی صنوف و مجتمع های تجاری به ریاست غلامحسین کریمی عضو موظّف هیات مدیره و کارگروه تخصصی صنعت و کشاورزی هم به ریاست سونیا اندیش از اعضای موظّف هیات مدیره سازمان تشکیل شد.

 کیانی افزود: ماموریت اصلی این کارگروه ها بررسی مسائل و مشکلات بوجود آمده برای واحد های صنفی، بازرگانی، صنعتی و کشاورزی ارس با هدف همکاری حداکثری و دوجانبه برای رفع مشکلات در چارچوب قوانین و مقررات می باشد.

 وی با اعلام این که فضای سلب مسئولیت و انتقال ریسک قابل قبول نیست افزود: اگر مدیری توان حل مسایل حوزه کاری خود را ندارد باید از مسئولیت کنار برود. مدیریت های بازرسی، حراست و طرح و برنامه باید زمینه ارزیابی مدیران را فراهم کرده و به این موضوع با جدیّت ورود کنند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس همچنین با تاکید بر اینکه شدیدا با فساد برخورد خواهیم کرد گفت: اگر بوی تعفّن فساد از حوزه ای به مشام برسد آن را در نطفه خفه خواهیم کرد.

 تشکیل کارگروه تحول ساختار سازمانی و فرآیندهای اداری، کارگروه منابع انسانی و انرژی نیزاز دیگر مورادی بود که مجید کیانی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس دستور تشکیل آن را صادر کرد.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو