تخفیف 20 درصدی برای صدور و تمدید پروانه کسب به مناسبت روز ملی اصناف در قشم

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم با تبریک روز ملی اصناف به فعالان اقتصادی از تخفیف 20 درصدی برای صدور و تمدید پروانه کسب به مناسبت روز ملی اصناف در این منطقه خبر داد.

به گزارش فرینا، هرمز امیری با اعلام این خبر، بیان کرد: اين تخفیف‌ها با تایید مديرعامل سازمان و هيات مديره به مناسبت روز ملی اصناف (یکم تیرماه) و با هدف حمایت از کسب‌وکار اصناف و واحدهای تجاری، در دستور کار مدیریت بازرگانی و اصناف قرارگرفته است.
امیری ادامه داد: این تخفیف‌ها به مدت یک  ماه از تاریخ یکم تا 31 تیرماه سال جاری به عنوان هديه اين سازمان به فعالان اقتصادي قشم لحاظ می‌گردد.
به گفته وی، تمامي اصناف و كسبه جزيره قشم از اين فرصت می‌توانند در زمینه صدور و تمديد پروانه كسب با تخفيف 20 درصدي بهره ببرند.
مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم تاکید کرد: مطابق ماده 11 قانون چگونگی اداره مناطق آزاد و همچنین تبصره ماده 5 آیین نامه ماده 88 قانون نظام صنفی کشور، صدور هرگونه مجوز کسب و پیشه در مناطق آزاد تنها در اختیار سازمان های مناطق آزاد قرار داد.
امیری با بیان اینکه مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی به اداره امور مالیاتی برای اصناف تا تاریخ 15 تیرماه سال جاری تمدید شده است، افزود: با تمامی کسبه و اصناف برای استفاده از معافیت مالیاتی پیش بینی شده جهت فعالیت در منطقه آزاد قشم باید برای اخذ مجوز کسب و پیشه از مدیریت بازرگانی و اصناف این سازمان، اقدام کنند.
مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم در پایان خاطرنشان کرد: تلفن گویای 5252010- 0763 این مدیریت به‌صورت شبانه‌روزی آماده دریافت انتقادات، شکایات و پیشنهادات مردم و کسبه جزیره قشم است.
براساس این گزارش نخستین روز تیرماه در تقویم ملی جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز ملی اصناف نام‌گذاری شده است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو